wtorek, 29 marca 2011

Pielegnacja - USTA

Czesc dziewczyny!!
Dzisiejszy dzien zaczal sie fatalnie:( Nagrywalam film z makijazem i potracilam kamere!!! Spadla na ziemie i nie chciala sie wlaczyc, ale sie naplakalam:(:(
Pan naszczescie mnie pocieszyl, ze drobnostka sie zepsula i odbior w piatek!!:):) Serce mialam w gardle!!

Makijaz dzis to nie dobry pomysl moje oczy wygladaja fatalnie:) Naszla mnie mysl ze moglabym napisac wam troszke o mojej pielegnacji wiosna!!

Przed nami piekne dni, a my chcemy wygladac jak najlepiej!! 
Dla mnie przede wszystkim latem licza sie piekne usta:) Moje usta sa male dlatego zwracam szczegolnie na nie uwage i poswiecam im troszke wiecej czasu:)
1.Moim ulubionem sposobem na piekne usta to peeling z miodu i cukru. Raz w tygodniu wykonuje taki zabieg po to, aby zetrzec zrogowacialy naskorek.
2.Wykonuje maseczki na usta kiedy widze, ze sa spierzchniete, badz pekajace. Nakladam spora ilosc wazeliny, albo miodu na usta i zostawiam na ok. 7 min. Wazeline wcieram w usta nadmiar wycieram, a jesli mam miodek to go zjadam:)
3.Uzywam codziennie ochronnych pomadek moja ulubiona teraz jest pomadka Nivea milk&honey

4.Ujedrniam usta kosta lodu (raz w tygodniu) - poprawia to krazenie i naturalny kolor warg
5.I najwazniejsza zasada na piekne usta - USMIECHAJMY SIE !!!!
Napewno kazda z was juz zapewne o tym wszystkim wie:) Jesli znacie jeszcze jakies fajne pomysly na piekne usta to piszcie!!!!
Pozdrawiam i przesylam buziaki 

3 komentarze:

  1. Ubóstwiam balsamy do ust z nivei mi szczególnie odpowiada arbuzowy, bo ma śliczny zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście nigdy nie miałam problemu z ustami. Nie mam ich suchych popękanych... nie groźny Mi mróz i słońce. Ale co tam... mniamniuśne pomadki uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. MissDood - u nas nie ma arbuzowego:( Ja takze najbardziej lubie balsamy z niveiki:)
    mamajusta1 - Ale ci dobrze mnie to ciagle albo pekaja, albo sa strasznie wysuszone:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)