niedziela, 5 czerwca 2011

Trendy - lato 2011

Czesc dziewczyny!!

Jako mloda dziewczyna zawsze lubialam ogladac kolorowe czasopisma, ogladac programy dotyczace mody. Moda dla mnie to nie tylko ciuch, ale takze moj kochany makijaz:)

Niestety nie zawsze bylo mnie stac na wszystko co modne, wiec tak naprawde do dzis zostalo mi w glowie, ze nie koniecznie musze miec wszystko co szalem w danym sezonie.

Makijaz za to, no coz nie musze specjalnie kupowac nowych kosmetykow, zeby wyczarowac cos podobnego:):)

W tym sezonie kroluja kolory neonowe i wiecie co okropnie mi sie to podoba:) Podam wam kilka przykladow tych niesamowitych kolorow:

Zdjecie numer 1:

Katy Perry - jedna z moich ulubionych wokalistek, ale to tak na marginiesie. Piekny makijaz, wiem nie kazdy ma odwage zeby wyjsc tak na ulice, ale mysle ze w wakacje wszystko dozwolone ja przynajmniej zawsze z tego korzystam:)












Zdjecie numer 2:

Hmmmm wiecie co tak raczej bym nie wyszla:D Ale ciekawa propozycja.
















Zdjecie numer 3:

Ach te usta!! Kolor niesamowity!!!

















Zdjecie numer 4:

I na koniec Gwen Stefani mimo ciemnego makijazu oczu, przepiekny akcent na usta.















Nie bojmy sie kolorow, a teraz moj makijaz wlasnie z akcentem na usta:



I co myslicie?? A wy co myslicie o takich kolorach?? Pozdrawiam was serdecznie, buziaki

4 komentarze:

  1. "Jako młoda dziewczyna..."? Przecież Ty nadal jesteś młoda! ;)
    Ja tego lata stawiam na korale. Jestem zakochana do szaleństwa w tych kolorach!
    Katy Perry jest bardzo inspirująca ;] i też lubię ją jako wokalistkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. princetonxgirl - haha mialam na mysli wiek 13 lat:):) Wtedy zaczela sie fascynacja:) Oj takze uwielbiam korale:) Buzka

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjecie nr 3 usta super, ale brwi to juz bym jej jakos wyregulowala! rozumiem, ze naturalne znaczy piekne w wielu przypadkach, ale tu to przesada! :P sliczny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam różowy czerwony bądz koralowy akcent na usta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)