czwartek, 21 lipca 2011

Dobrocie z Polski:)

Witajcie:)

Dziś pokarze wam produkty, które jakiś czas temu do mnie przyszły. 
Pani Nina zapytała czy nie miałabym ochoty przetestować ich produktów. Powiem szczerze, że byłam miło zaskoczona:) Dostałam trzy produkty od firmy FLOS-LEK LABORATORIUM z serii beECO


Produkt numer 1:






Skład: 


INGREDIENTS (INCI): Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Olea Europaea Fruit Oil*, Glyceryl Stearate SE, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Oleate, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter*, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Glycerin, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Prunus Armenianca Kernel Extract, Peucedanum Ostruthium Leaf Extract*, Hyssopus Officinalis Extract*, Marrubium Vulgare Extract*, Squalane, Cera Alba*, Tocopheryl Acetate, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil*, Citrus Medica Limonum Peel Oil*, Benzoic Acid, Gluconolactone, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Potassium Sorbate, Citral, Limonene, Linalool.
* składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych


Balsam używam już około 2 miesięcy, i zużyłam dopiero połowę. Jest bardzo wydajny, szbko sie wchłania. Skóra jest bardzo nawilżona, gładka i elastyczna. Nie pozostawia tłustej warstwy, świetnie nadaje się na wiosenno-letnią porę, bo nie jest zbyt cięzki, a jednak dostarcza duże nawilżenie. Jedyny minus to zapach, nie jest on najpiękniejszy, ale wszystko co zdrowe i organiczne no nie bedzie pachnieć cukierkami:):)
Jest to mój ulubiony produkt bo efekty są widoczne!!!! 
Cena: 35.70 zł

Produkt numer 2:


Skład:

INGREDIENTS(INCI): Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Glyceryl Stearate SE, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Oleate, Glyceryl Stearate, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Olea Europaea Fruit Oil*, Manicouagan Clay, Squalane, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Saccharide Isomerate, Peucedanum Ostruthium Leaf Extract*, Artemisia Umbelliformis Extract*, Marrubium Vulgare Extract*, Cera Alba*, Tocopheryl Acetate, Aqua, Parfum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Potassium Sorbate, Gluconolactone, Sodium Benzoate, Benzoic Acid.
* składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych


Maseczka ma dużo przyjemniejszy zapach:) Szczerze nie miałam żadnej maski w domu wszystko się skończyło, a po drugie rzadko je stosuje bo wciąż zapominam o tym zabiegu:) Maseczka ma konsystencję kremową, która pozostawiamy na twarzy przez 3 min. Efekt po: skóra gładziutka, lśniąca i nawilżona
I tak powinnam ją częściej używać, a przede wszystkim regularnie. Maszeczka powinna eliminować zmęczenie na naszej twarzy czego za bardzo nie widzę, ale to pewnie spowodowane jest tym, że nie stosuje jej regularnie. Poprawię się:):)
Cena: 36.25 zł

Produkt numer 3:





Skład:



Krem na noc odbudowująco-naprawczy, krem o niesamowicie bogatej konsystencji, jest to krem który zatrzymuje wodę w skórze, a dowodem jest stan mojej skóry rano, jakbym masło na twarzy miała:) Skóra się świeci, ale w moim przypadku to bardzo przyjemne uczucie, zazwyczaj kremy które stosowałam rano efekt był spiętej i suchej skóry. Skóra jest jędrna, jedynie do czego mogłabym sie przyczepić to produkt ma likwidować nie wielkie zmarszczki i linie mimiczne, czego nie robi - jednak dla mnie chyba nie ma takiego produktu. Starzenia nie zatrzymamy, ale możemy go opóźnić!! Ogólnie jestem zadowolona z kremiku:)
Cena: 32 zł

Narazie tyle z mojej recenzji używam i dopiero jak skończę produkty napiszę wam więcej na ich temat.
Jeszcze taka mała uwaga - znalazłam te produkty w aptekach za niższa cenę, wiec szukajcie i sprawdzajcie ceny!!!!

Kosmetyki są warte uwagi przede wszystkim, iż posiadają certyfikowane składniki organiczne, a cena nie jest wygórowana.

To tyle, buziaki:)

9 komentarzy:

  1. Muszę się ogarnąc i jak skończy się moj krem do twarzy zainteresować się tymi z flos leku

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie jak Yasminella, muszę się tymi produktami zainteresować dogłębniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają składy tych produktów, uwielbiam wszystko co jest z aloesem =] no może poza jogurtem...

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie bardzo zaintersował krem do ciała :)
    niestety słyszałam, że krem do twarzy zapycha :( wiec w moim wypadku odpada.
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zerknąć na te produkty w sklepie :D

    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHANI SERDECZNIE ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE:
    http://allegro.pl/shiseido-sun-protection-spf30-sp40-i1757651789.html

    http://allegro.pl/lancome-inglot-sephora-skin-food-bare-minerals-i1757652890.html

    http://allegro.pl/inglot-bare-minerals-smashbox-i1757653166.html

    OdpowiedzUsuń
  7. KOCHANI, ZAPRASZAM DO KUPNA PĘDZLA DO TWARZY Z FIRMY SIGMA BEAUTY, F80- FLAT TOP- CENA 50ZŁ: http://allegro.pl/sigma-beauty-f80-flat-top-i1758309166.html

    OdpowiedzUsuń
  8. KTO CHCE MIEĆ DŁUŻSZE I GĘSTSZE RZĘSY? ZAPRASZAM: http://allegro.pl/mavala-double-lash-10-ml-odzywka-na-porost-rzes-i-i1766297612.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Make your skin or body soothing! Call us and get all types polish drugs and cosmetics. It is soothing irritation and reducing redness designed for sensitive skin. Definitely accelerates regeneration.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)