środa, 6 lipca 2011

ROZŚWIETLACZE!!!

Witajcie skarby!!

Dziś przychodzę do was z moim ulubionym kosmetykiem, którym jest rozświetlacz. Nie wyobrażam sobie makijażu bez rozświetlenia:) 
Zacznę od ulubionego:

1. DIOR 002 Amber Diamond 
 Jest to mój numer jeden, produktu jest 10g, wiec naprawde duzooo!! Przepiękna ciepła złota poświata, idealny na lato. Koszt 30 funtów.

 Podsumowanie:
Koszt 3/5 
Efekt 5/5
Czy kupie ponownie? Tak, ale niesądzę żeby szybko się skończył:)

2.BENEFIT high beam
 Kolejny kochany rozświetlacz bardzo go lubię za to, że jest płynny w zasadzie kremowy. Nie muszę mieć podkładu, a przepięknie wtapia się w skórę pozostawiając nieziemski blask na twarzy. Niestety jego cena regularna wydaje mi się sporo zawyżona ze względu na termin ważności po otwarciu produktu(6 miesięcy).

Podumowanie:
Koszt 2/5
Efekt 5/5
Czy zakupie ponownie? Mysle, ze nie będę szukać czegoś podobnego:)

3.Essence all over highlighter 01 illuminate
 
 Jeden z lepszych produktów Essence, jedyny minus tego kosmetyku to ten brokat, który był na początku i tak szczerze to wciąż go widzę. Kosztu nie znam, ale myśle że nie był on wysoki:)

Podsumowanie:
Cena 5/5
Efekt 4/5
Czy zakupie ponownie? Nie

4. Bobbi Brown Shimmer Brick Compact Rose

     Ciekawy produkt, aczkolwiek nie używam go zbyt często. Jak dla mnie nadaje się na jesienną porę

Podsumowanie:
Koszt 2/5
Efekt 3/5
Czy zakupie ponownie? Nie, zbyt drogi;)

5. Gosh kuleczki rozświetlające

   Jest to mój pierwszy rozświetlacz i niestety najgorszy, ponieważ zawiera w sobie wiele brokatu:( Koszt całkiem niezły, bo około 10 funtów.

Podsumowanie:
Koszt 4/5
Efekt 2/5
Czy zakupie ponownie? Nie

To cała moja kolekcja:

 
Na koniec swatch:


Buziaki:)

5 komentarzy:

  1. Ten z Diora wydaje się być cudowny. Taki subtelny i delikatny. Tego właśnie mi potrzeba. Chyba muszę zacząć na niego zbierać ;) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosh i Dior prezentują się świetnie! :) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne odcienie.Zawsze marzyłam o diorze..

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..
    BARDZO mi na tym zależy :)

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no ten z Diora fajny, i z B.Browna fajnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny post, zwłaszcza dla kogoś kto dopiero odkrywa te cuda:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)