wtorek, 6 września 2011

Powrót!!

Witam was bardzo serdecznie po dłuższej przerwie.

Kochani moja nieobecność spowodowana była urlopem:) Był to czas kiedy poprostu odpoczywaliśmy, mam wielką nadzieje, że mi wybaczycie ;)

Muszę stwierdzić, że nie wiem jak wszystko nadrobić tyle tu ciekawych postów, a nie wspomnę o wszystkich filmikach na YT:)

Dziś zacznę od GlossyBox otóż ponad dwa miesiące temu przyszla do mnie pierwsza paczka z tej firmy!!! Ogólnie jestem zadowolona, że zostawiłam subskrypcję, koszt takiej paczki to 10 funtów niestety od września trzeba bedzie płacić dodatkowe koszta za przesyłkę dodatkowo 3 funciaki :(
Co znajduje sie w takiej paczce, zazwsze jest 5 produktów, które powinny być lekko z wyższej półki. Niestety nie zawsze im to wychodzi. Prawie w każdej paczce możemy znaleźć choć jeden pełno wymiarowy produkt, więc paczka się zwraca!!

Teraz pokaże wam jakie produkty dostałam i jak to wszystko wygląda:




Mam nadzieję, że będę tu teraz częściej!!!! Pozdrawiam was bardzo mocno - całuski:)

4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)