sobota, 10 września 2011

Projekt denko 2.

Witajcie!!

Dziś chciałabym wam przedstawić kolejne kosmetyki, które skończyły swoja żywotność.

1.OLAY aqua physics - byłam posiadaczką keremu na dzień jak i zarówno na noc. Kremy przeznaczone od 30 lat, nie sugerując się moim akurat wiekiem haha postanowiłam kupić. Krem na dzien świetnie nadawał się jako baza pod makijaż, jego konsytencja była fenomenalnie delikatna, a zapach dodawał mu tylko plusów. Niestety ja osobiście się zawiodłam na tych kremikach, dla mojej skóry zbyt delikatne niestety po 2/3 godzinach moja twarz czuła się jakby nic na niej nie było. Za kremy zaplaciłam okolo 9 funtów, a drugi mialam za połowę ceny.

PODSUMOWANIE:
Cena: 5/5
Dzialanie: 2/5
Zapach: delikatny, świeży i przyjemny

Czy zakupię ponownie: Nie


2.CLINIQUE - kolejny krem, a wlaściwie to baza pod makijaż. Przeznaczona do cery suchej, "niestety" był niesamowity. Makijaż wyglądał na nim przepięknie, moja skóra nie miała przy nim żadnych problemów typu suche skórki - bo to mój największy problem.  Niestety nie należy do tanich:( Koszt 16.50-28.50 w zależności od rozmiaru.

PODSUMOWANIE:
Cena: 3/5
Działanie: 5/5
Zapach: bez zapachu

Czy zakupie ponownie: Tak






3. LANCOME - mleczko do demakijażu. Ja nie jestem zwolenniczką mleczek, niestety nie lubię tych produktów. Właściwie to mam dla was jeden plus tego mleczka ślicznie pachnie!!! A minusy:) Jak dla mnie nie radzi sobię z makijażem oczu, wszystko jest wszędzie jeśli mogę tak napisać. Zawsze mi to gdzieś do oka się dostawało i oczy pięką potwornie!! I co dużo mówić cena!!!! 20.45 funtów

PODSUMOWANIE:
Cena: 1/5
Działanie: 1/5
Zapach: bardzo przyjemny

Czy zakupię ponownie: Nie!!!!





4. LIZ EARLE hot cloth cleanser - produkt ma konsystencję musu do mycia twarzy. Bardzo dobry produkt, wraz ze ściereczką muślinową bardzo dobrze usuwał resztki makijażu czyniąc zarazem pelling twarzy. Odświezał i wygładzał skórę. Koszt wraz z dwoma muślinowymi ściereczkami to 11.50 funtów

PODSUMOWANIE:
Cena: +4/5
Działanie: 5/5
Zapach: kamfory idealnie sprawdzał się w zimowym okresie:)

Czy zakupię ponownie: Tak





Dziękuję wam za uwagę, buziaki

3 komentarze:

  1. Ja też się staram wykączać kosmetyki, bo mam już ich za dużo;) widzę że tobie dobrze to idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OO tak zużywanie rzecz święta :))))
    Oby i u mnie tak szło...
    Gorzej z kolorówką... tu jakby wszystko stało w miejscu :(

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)