czwartek, 26 stycznia 2012

TAG Łowczyni, czyli styczniowe zdobycze

Zostałam tagowana przez Black Beauty Bag, za co bardzo dziękuje:)


Zasady:
1. Wklej banner na swojego bloga!
2. Napisz kto cie TAGował
3. Przekaz TAG kolejnym Bloggerkom
4. Pokaż na Twoim blogu, co w ostatnim czasie* "złowiłaś" w sklepie ( ciuchy lub kosmetyki), post możesz wzbogacić o zdjęcia ! Mile widziane przybliżone ceny towarów :)
*Okres od jednego tygodnia do trzech tygodni :). 

W tym miesiącu troszkę kolorówki doszło do mej kolekcji :D

Zobaczcie sami:


- paletka Sleek oh so special £6.99 (chyba) 
- cienie w kremie, które za mną chodziły od długiego czasu zakupione na ebay.uk 
Rimmel colour mousse 012 mocha i 008 sassy


- maskara MaxFactor False Lash Effect Fusion £11.99


- podkład który bardzo chciałam wypróbować Rimmel Match perfection ( kupiłam 103 który jest za jasny i dokupiłam testery na eBay w odcieniu 201) podkład kupiłam na promocji za £4.99


To cale moje łowy:)

Ja natomiast podaje dalej do:



9 komentarzy:

  1. oh so special niedługo wzbogaci i moją kosmetyczke! :)

    a podkłąd rimmela ostatnio często mi się rzuca w oczy !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno nie kupowałam żadnych produktów ze sleeka i tylko ta paletka mnie zainteresowała, śliczne ma kolorki:)

      Usuń
  2. wygrałam ten podkład niedawno i już nie mogę doczekać się testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem bardzo zadowolona:)

      Usuń
  3. Cudne zdobycze ;D Jestem ciekawa jak u Ciebie sprawdzają się cienie w musie Rimmel :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tag to chyba jeden z moich ulubionych. Łowy zacne, aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! ja zrobiłam odpowiedź w postaci styczniowych zakupów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)