poniedziałek, 27 lutego 2012

Domowe kosmetyki - Maska awokado

Witajcie:)

Dziś przychodzę do was z przepisem na MASECZKĘ do buzi :)

Ja przyznaje się, że ostatnio mam hopla na ich punkcie, ale może dlatego, że moja cera wygląda na bardziej nawilżoną:)

Ostatnie tygodnie były okropne przez nasza kochana zimę tak mi wysuszyło i spięło "mordkę", że nie wiedziałam co robić.

Moja kochana babusia ma zawsze dobre pomysły:) Użyć produktów, które lezą w lodówce :)

Maska Awokado - KOCHAM - bo działa cuda na mojej buzi :P

Potrzebujemy:

- awokado koszt koło 3 zł
- żółtko  zabijcie nie wiem 1 zł ?
- kilka kropel cytryny  1.50 zł ? chyba nie byłam w PL już 6 miesięcy

Jak przyrządzić maseczkę możecie zobaczyć tu:

http://www.youtube.com/watch?v=F6ydO9HHjZ0

A teraz tak odnośnie Awokado:
Owoc, którego nie lubię hahaha, natomiast mój mąż często nam gotuje potrawy z nim w roli głównej (jest w końcu kucharzem jakby ktoś pytał) . A wszystko dlatego, że jest najbardziej wartościowym produktem żywnościowym.
Posiada w sobie witaminę A, B1, B2, D, E  i C, a także proteiny i białko. Awokado jest bogate w potas, żelazo, miedź, magnez, wapń i kwas foliowy.

Kosmetyki z olejem awokado zalecane są w pielęgnacji cery suchej , dojrzalej, zmęczonej i szarej.

A tu taka jeszcze maleńka ciekawostka:

Awokado zawiera także witaminę B6, która pomaga łagodzić nagłe zmiany nastroju u kobiet, które cierpią na zespół napięcia przedmiesiączkowego. Dzięki zawartości witaminy E oraz B, awokado również pomaga w łagodzeniu stresu oraz takich problemów, jak niepłodność u kobiet i mężczyzn. Awokado jest także używane w leczeniu impotencji.


Oczywiście stosowac trzeba regularnie, aby zobaczyć jakiekolwiek efekty:)






Ok, dzieci są przerażone haha






Milej zabawy dziewczynki :)


Buziaki, Kasia 

13 komentarzy:

  1. uwielbiam takie naturalne, domowe sposoby :) muszę wypróbować , tym bardziej, że widziałam promocję na awokado :P

    Jak babcia zdradzi więcej domowych sekretów to oczywiście się podziel! :)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podzielę się na pewno niezłą ma wiedzę :)

      Usuń
  2. Awokado lubie przede wszystkim kulinarnie:D nie probowalam go w wersji kosmetycznej ale moze?;)
    Fajne zdjecia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprobuj kochana:) No zdjęcia no cóż masakra haha

      Usuń
  3. Kasiu ślicznie wygladasz:) świetnie zporzadzony blog ja tez zaczęłam pisac bloga niedawno tez w tych tematach pozdrawiam i 3 mam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ślicznie moje dzieci się mnie bały hahaha buźka

      Usuń
  4. aż mam ochote też spróbować:)
    fajny post:D

    OdpowiedzUsuń
  5. dla cudownego efektu na skórze warto się poświęcać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo nigdy nie robiłam, mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wypróbuje. Koszt nie wielki, a działanie zapewne lepsze niż w przypadku drogeryjnej chemii. Uwielbiam taką prostotę i naturę :) Od kilku dni w lodówce leża mi drożdże i sama zastanawiam się nad jakąś maseczką.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)