środa, 22 lutego 2012

Recenzja - kosmetyki e.l.f

Witajcie!

Miesiąc temu zrobiłam zakupy na stronie http://www.eyeslipsface.co.uk/
Mam w swojej kolekcji kilka perełek z tej firmy:)
Tanie nie zawsze musi oznaczać złe:)
Zaczynajmy:

Pędzel do podkładu Powder Brush mój ulubiony pędzel do tej czynności - kocham:) £3.50

Róże z serii studio:



*Candid Coral mój ulubiony róż na wiosnę lato (posiada delikatne złote drobinki) £3.50


*Mellow Mauve róż na jesień, zimę kolor chłodny róż £3.50

*Gotta Glow przepiękny rozświetlacz tworzący złota taflę £3.50

Usta:

1. Szminka Classy

I tak prezentuje się na ustach :P (zapłaciłam za nią £1)

2. Błyszczyk Bubble Gum £1.50 Niestety troszkę się kleją na ustach.



3. Błyszczyk Mauve £1.50 zapomniałam mu fotkę zrobić :(


4. Błyszczyk Rasberry £1.50 Mój faworyt piękny odcień zupełnie inny niż jest przedstawiany na oficjalnej stronie, nie klei się



5. Błyszczyk z serii studio Glossy Gloss "sweet salmon" £3.50 Jest bardzo klejący, ale utrzymuje się długo na ustach :)



6. Błyszczyk z serii Glitter Gloss "golden glitz" bardzo ciekawy błyszczyk na imprezy, przepięknie wygląda na szminkach:) £3.50




Mam nadzieje, ze post się wam spodoba i przyda się do kolejnych zakupów:):)

Buziaczki Kasia

7 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zainteresował roświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam mieszane uczucia co do elfa np. ten pędzel jest ok, choć nie wiem ile jeszcze pożyje, za to eyeliner to wielki bubel :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah oj eyelinera nie miałam bo wszyscy mówią ze to masakra :):)

      Usuń
  3. Mnie korci complexion perfection z e.l.f ^^.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)