niedziela, 25 marca 2012

Buty nude:)

Witajcie laseczki:)

Wiosna to moja ulubiona pora roku, wszystko budzi się do życia. Kolorowe kwiaty, zielone pączki na drzewach, motyle, bąki, piękny ranny śpiew ptaków i ten zapach powietrza. Ma dusza także się obudziła z zimowego snu:)

Dziś zebrało mi się na porządki wszystko co zimowe w głąb szafy trafiło, ale nie za daleko, bo to jeszcze rożnie może być:)

Dziś wyjęłam moje wiosenne buciki i pudełeczko z moimi nude bucikami które czekały, bardzo mi się podobają teraz muszę sprawdzić czy będą wygodne myślę, że na dniach zrobię jakiś strój dnia z ich udziałem.




A wy lubicie buciki w kolorze nude??

Buziaczki, Kasia

7 komentarzy:

  1. śliczne!
    ja uwielbiam buty nude, ale szczerze to nie mam żadnych, musze się koniecznie zaopatrzyć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha widzisz to moje pierwsze dlatego jestem w nich zakochana:)

      Usuń
  2. Piękne!!! Mam podobne trochę bardziej różowe i jak ty masz jeden pasek to ja mam taki kształt jakby T. Mam nadzieję, że będzie Ci się w nich rewelacyjnie chodziło :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buciki, szukam takich na wesele. Zdradź proszę, gdzie je kupiłaś i firmę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)