środa, 28 marca 2012

Domowe manicure:)

Witajcie kochane:)


Dziś dzień wolny, więc zabieram się za moje dłonie, a co najważniejsze za moje paznokcie:)
Paznokcie mam ostatnio w ciężkim stanie bardzo się rozdwajają:(:(

Uwielbiam takie dni jak dziś, kiedy mam czas tylko dla siebie - no prawie heh, a ta pogoda no lepiej nie mogłam trafić:)

Oto moje domowe manicure:




Potrzebna miska z ciepłą wodą i dodaję: oliwa z oliwek, olejek Aterra granat i awokado, żel pod prysznic dla zapachu:) 
chusteczki, patyczek do podważania skórek, zmywacz żeby odtłuścić paznokcie
kawa dla przyjemności:):)
i tak po 15 min używam:



lakier save the nail nie wiem nic o nim pierwszy raz dziś go użyje mam nadzieję, że mi pomoże
krem do rąk Garnier i Burt's Bees na skórki

a na noc krem do rąk Champneys:



Ja dziś odpoczęłam, ale moje kwiaty także skorzystały:)



A wy jak często robicie manicure??

Buziaczki, Kasia

10 komentarzy:

  1. Kochana a gdzie efekt końcowy zabiegów? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie mam się czym chwalić:( zero paznokci:(

      Usuń
  2. aż ja nabrałam ochoty na manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja robię co tydzień lecz mój nie jest tak "rozbudowany" jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, a ja robię - wstyd raz na 3 tygodnie, nigdy nie mam na to czasu:(

      Usuń
  4. Kochana, na rozdwajające się paznokcie polecam odżywke diamentowa z eveline, miałam ten sam problem, mi bardzo pomogła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za podpowiedź:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)