sobota, 31 marca 2012

ZAKUPY - kolorówka

Witajcie:)


Dziś zapraszam was na przegląd moich zakupów.
Od trzech miesięcy nic wam nie pokazywałam i teraz już tego sporo się nazbierało, wiec zapraszam:

1. Cienie - uwielbiam kupować, choć mam ich za dużo. Od stycznia jednak stwierdzam, że trochę się uspokoiłam:)


- paletka Sleek Oh So Special
- Cień w kremie Rimmel numer 012 i 008
- cień MAC carbon

2. Usta:


- Collection 2000 Cream Puff Cotton Candy
- Sleek matowa szminka o niesamowitym kolorze 779 Heartbreaker
- Revlon błyszczyk 026 RoseGold był gratisem do podkładu

3. Twarz:


- Podkład Revlon Color Stay 180 Sand beige uupssss.. pomyliłam numery jest troszkę za ciemny, natomiast przyda się na jesień:)
- Korektor Collection 2000 light 2, świetny korektor za te pieniążki każdemu polecam
- Korektor Soap&Glory Kick Ass bardzo ciekawy produkt - będzie osobny post o nim
- Podkład Rimmel Match Perfection 103
- Clinique redness solutions puder
- I na koniec nie wiem po co wsadziłam tu płyn do czyszczenia pędzli :):)z firmy MAC

4. Dodatki z gazet:


- tusz do rzęs Soap&Glory
- tusz do rzęs Clinique high impact
- tusz do rzęs Diorshow Extase
- błyszczyk Clinique 10 grapefruit

W zasadzie nie jest tak źle, myślałam że będzie tego dużo więcej:)

A wy co ostatnio upolowałyście?

Buziaki skarby, Kasia

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa czy będziesz zadowolona z cieni Rimmel :) Daj koniecznie znać co o nich myślisz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)