niedziela, 29 kwietnia 2012

Essie - A Crewed Interest

Witajcie:)


Dziś kolejna odsłona wiosny na paznokciach. Pod lupę idzie słynny lakier Essie. Kolor A Crewed Interest to kremowa konsystencja delikatnej brzoskwini wpadającej w róż. Jednym słowem miodzio.
Ja swój lakier kupiłam na ebay-u, koszt £7.99
I powiem tak jest to mój pierwszy lakier z tej firmy i jestem wściekła:
- minimum 3 warstwy, gdzie wciąż są prześwity
- ściera się na następny dzień

Kolor prezentuje się na pazurkach tak:






Cena: 2/5
Trwałość: 1/5
Konsystencja: kremowa
Ilość warstw: min.3

A wam podoba się kolor??

Pozdrawiam, Kasia







11 komentarzy:

  1. troszkę za pudrowe wykończenie daje, wizę, że te jasne kolory z essie nie cieszą się dobrymi opiniami. ja mam dwa ciemniejsze kolory i jestem w nich zakochana, 2 warstwy są idealne, trwały, trzyma się 5 dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze nie będę się zrażać do tych lakierów w takim razie:)

      Usuń
    2. nie zrażaj się, ja kupiłam 2 kolory ciemniejsze i jestem w tych lakierach zakochana

      Usuń
    3. Dam im jeszcze szanse, przecież tyle osób jest z nich zadowolona:) Dziękuję:)

      Usuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką. Ciemne kolory są trwalsze, łatwiej się z nimi pracuje, no i nie trzeba kłaść minimum 3 warstw. Z tymi jasnymi kolorami jest tak jak u Ciebie słońce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam że może kupiłam jakaś podróbkę, bo jest nieciekawie. Dziękuję za komentarz słońce:)

      Usuń
    2. Cała przyjemność po mojej stronie kotek :)

      Usuń
  3. Kolor super!
    Fajnie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny kolor:) a co się stało w rączkę ??:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez nie jestem zadowolona z lakierow firmy essie- wole tansze, ktore wytrzymuja wiecej czasu na moich paznokciach !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)