wtorek, 17 kwietnia 2012

Lakier z TopShop - Peaches and Cream

Witajcie!!


Dziś kolejna odsłona wiosennego lakieru z firmy TopShop. Tak jak wspominałam w poprzednim poście lakiery te są godne uwagi. Jest to kolejny kolor, którym jestem zachwycona. Trzy warstwy lakieru, który błyskawicznie schnie na pazurkach, utrzymuje się do 4 dni, nie wielki koszt i niewyobrażalnie duża gama kolorystyczna, czyli dla każdego coś dobrego:)

Zaczynajmy prezentacje:




a tu z matowym to coat:



Cena: 5/5
Trwałość: 5/5
Konsystencja: kremowa
Ilość warstw: trzy + szybko schnie


I jak wam się podoba kolor??
Jaką wersje wolicie matową czy błyszczącą??

Pozdrawiam was, Kasia

11 komentarzy:

  1. piękny kolorek, taki letni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach mnie także zachwycił ten kolor:)

      Usuń
  2. Bardzo fajny odcień ;)
    Z matem też fajny efekt :)
    Wczoraj właśnie robiłam notkę o nowościach Top shop i tam był liliowy lakier, wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz idę zobaczyć co to za nowości :)

      Usuń
  3. Po zmatowieniu wygląda super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie samej chyba bardziej się podoba:):)

      Usuń
  4. matowy faktycznie super, swoją drogą nie wiedziałam że virtal ma zmatowiacz :D mój z essence już się klei i wysycha, więc kupię virtual :D
    buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daje rady i nie jest drogi, a efekt porządny :P

      Usuń
  5. bardzo ładny kolorem i w sumie nie wiem. Do zdobień dodatkowych wybieram mat, ale samotnie chyba błyszczący

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)