poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Ulubieńcy marca:)

Witajcie:)


Zapraszam was na ulubieńców, w tym miesiącu tylko kosmetyki kolorowe. Marzec jakiś taki leniwy był:):)


1. USTA:
- pomadka Revlon 002Pink Pout
- e.l.f.  pomadko-błyszczyk rasberry
- e.l.f. błyszczyk mauve
- e.l.f. glossy gloss sweet salmon



2. CIENIE:
- Sleek Oh So Special
- S-he style zone


3. TWARZ:
- korektor Soap&Glory light
- bronzer TBS 02
- róż Catrice 050 Apricot Smoothie



A jakie wasze ulubione kosmetyki były w marcu??


Buziaki, Kasia

17 komentarzy:

  1. Apricot Smoothie jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz więcej osób używa bronzera TBS, kusicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ja mam go już prawie rok, jest bez drobinek i krzywdy nim sobie zrobić raczej nie można :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Z tych wszystkich błyszczyków jest najlepszy:)

      Usuń
  4. Coraz bardziej podoba mi się ta paletka Sleek. Tylko nie wiem czy te róże i pomarańczę będą współgrać z moimi rudymi włosami i zielonymi oczami :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest świetna, wydaje mi się, że jakościowo lepsza od pierwszych wydań. Jeśli chodzi o kolorystykę to pomarańcze i cieple brązy, jak najbardziej powinnaś używać, ale to indywidualna sprawa:) Ja polecam szczególnie że nie kosztuje majątku:)

      Usuń
  5. A recenzja tego bronzera już była? Strasznie mnie ciekawi, chociaż już zaopatrzyłam się w Sephorowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie nie było jeszcze recenzji, zrobię:) O Sephorowym tez głośno wiele osób używa:)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy blog.
    Zapraszam do siebie :)
    http://x3paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulinko:) Już obserwuje :)

      Usuń
  7. ten roz z catrice wyglada naprawde pieknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w rzeczywistości jest taki także:)

      Usuń
  8. Róż z Catrice ma przepiękny kolor, też go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)