sobota, 14 kwietnia 2012

Wiosenno-Letnie lakiery do paznokci

Witajcie!


Dziś przyjemny pościk dla lakiero-holiczek:)

Mam kilka pozycji na wiosnę - lato 2012 i co najgorsze na pewno coś do tego dojdzie :):)
Ciesze się jednak patrząc na to co mam, że nie jest tak źle:)

Zobaczcie sami:





A dziś prezentuję wam pierwszy z nich Top Shop - Parma Violet 105

Lakier ma przepiękny liliowy kolor i jest kremowy. Niestety potrzeba "trzech" warstw żeby płytka paznokcia była pięknie pokryta. Lakier utrzymuje się na pazurkach od 3-4 dni. Koszt to £5

Wybór maja niesamowity:):) Ja jestem z nich bardzo zadowolona.
Tak się prezentuje na paznokciach:




Cena: 5/5
Trwałość: 5/5
Konsystencja: kremowa
Ilość warstw: trzy + szybko schnie

Teraz będą się pokazywać co jakiś czas posty z lakierami.


Buziaczki, Kasia

5 komentarzy:

  1. Kasiu, wyobraz sobie, ze nie mam ani jednego lakieru z tych, ktore pokazalas. :D Niektore z tych marek sa mi nieznane, do innych nie mam dostepu. O! Ale Essie od niedawna mozna kupic we Wloszech. Co tez zamierzam uczynic. :D A jak sie nazywa ta rozowa Essie, ktora widac na fotce? Tez ja pokazesz na pazurach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nieźle ja natomiast Aniu nie mam ani jednego produktu z KIKO ah:) Przyznam się, że to kolekcja 2- letnia, cześć zakupiona w PL na wakacjach i tak leżą sobie:) Essie jest piękny, ale zrobię fotki i kilka słów napisze o nim, a teraz podaje ci nazwę : A crewed interest

      Usuń
  2. polubiłam ostatnio serię sweet colour :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kolory są przepiękne! Czy mogę się dowiedzieć jak nazywa się ten złoty Revlon? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)