czwartek, 31 maja 2012

Dodatki do gazet:)

Witajcie:)


Koniec maja bardzo obfity w dodatki do gazet:)
Czekałam na InStyle w którym są dwie kredki z The Body Shop warte £18, lub maskara warta £10.
InStyle kosztuje £3.80, ja wybrałam:



 Kolejne gazety nie były planowane, otóż jadąc do pracy wstąpiłam po kawkę i oczywiście znalazłam Glamour w której mamy trzy produkty z Benefit do wyboru (małe wersje). Ja mam produkt, którego nie miałam baza zmniejszająca widoczność porów. Koszt gazety £2



Ostatnia gazeta to Red koszt £3.90, a w niej mieliśmy do wyboru kredkę czarną lub maskarę od Jemma Kidd




Kocham Anglię za te dodatki :D

Buziaki Gwiazdeczki, Kasia

13 komentarzy:

  1. dodatki są super, można potestować różne produkty małym kosztem. Ja może się skuszę na ten tusz Jemma Kidd;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna sprawa z tymi dodatkami:)

      Usuń
  2. ehh dlaczego w Polsce nie ma takich dodatków? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zazwyczaj dają saszetkę szamponu :( MASAKRA

      Usuń
  3. Ja się nie dziwię, też bym pokochała kraj, który dodaje takie cuda, może to i materialistyczne, ale tylko kobietą jestem ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sie wybieram jutro na polowanie dodatkow z benefit

    OdpowiedzUsuń
  5. woooow, ale świetne rzeczy i to za takie ceny! ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okropnie jestem z tych zdobyczy zadowolona:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)