piątek, 4 maja 2012

Kosmetyki MARIZA

Witajcie:)


Dziś notka na temat dwóch kosmetyków, które dostałam do przetestowania od www.wizaż-club.pl

Baza matująca do skóry mieszanej i tłustej.
Baza spisuje się bardzo dobrze ma właściwości matujące, dzięki niej podkład w tempie expresowym rozprowadza się na twarzy.
Matuje skórę na kilka godzin zapominam o tym, że muszę poprawić makijaż w ciągu dnia.
Moje jedyne spostrzeżenie to nie jest to produkt do codziennego użytku potrafi zapychać przez co kończy się wysypem pryszczy.
To fantastyczny kosmetyk na większe imprezy. Opakowanie jest skromne natomiast cena nie jest wysoka, coś za coś :)

Puder ryżowy
Puder transparentny, nie bieli, delikatnie wchłania się w skórę nie pozostawiając pudrowego efektu, matujący. Używam do codziennego makijażu i nie przesusza mojej skóry.



To duo świetnie się sprawdzi na wielką okazję.

A wy macie jakieś kosmetyki z tej firmy??
Jaka jest wasza opinia?

Buziaki, Kasia


2 komentarze:

  1. Niestety nie mam dostępu do tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  2. macałam cienie matowe tej firmy i powaliły mnie na kolana! O milion trylionów lepsze niż np. Glazel :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)