poniedziałek, 7 maja 2012

RIMMEL Match Perfection Cream Gel

Witajcie:)


Pomyślałam sobie, że napisze wam kilka słów o podkładach które używam i co o nich myślę
Dziś jako pierwszy podkład Rimmel Match Perfection Cream Gel odcień 103:

- ładnie matuje skórę
- szybko się wchłania
- dobrze się rozprowadza na skórze, lecz szybko schnie
- delikatny przyjemny zapach
- wyrównuje koloryt
- nie wysusza
- nie zapycha
- cena

ale ma swoje minusy:

- nie zawsze współgra z innymi kosmetykami np. korektor na nim zaczyna się wałkować
- matuje na około 3 godziny i zaczyna się ścierać
- opakowanie słoiczek mało higieniczny
- ciężko nakłada się go palcami
- wydajność

Podkład mimo swych minusów mogę wam polecić.
Nie jest to mój ulubieniec i w zasadzie ciesze się, że jest go tylko 18 ml w słoiczku

Podsumowanie:

Cena: 4/5
Trwałość: 3/5
Wygląd: 4/5





A jakie są wasze doświadczenia z tym podkładem??

Buziaki kochane, Kasia







10 komentarzy:

  1. Nigdy go kotek nie miałam :* pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze go nie miałam , więc niewiele mogę powiedzieć ;)) Nie lubię jednak podkładów w takich słoiczkach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie końcówkę podkładu ciężko było wydobyć:(

      Usuń
  3. tez go mam i nie ejst taki zly,ale jak dla mnie za mocno troche matuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nie wiem od czego to zależało, ale miałam ten sam efekt i skóra przez to wyglądała na bardziej zmęczona

      Usuń
  4. ja polubiłam tego rimmelka, nie mam nic do zarzucenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także go lubię, ale wciąż szukam tego idealnego :)

      Usuń
  5. wypuszczanie na rynek drogeryjny podkładu, który ciężko aplikuje się przy użyciu dłoni, to porażka koncernu według mnie. Nie każda kobieta zdaje sobie w ogóle sprawę z istnienia czegoś takiego jak pędzel do podkładu, ewentualnie uważa go za zbyteczny.
    Poza tym opakowanie faktycznie jest mało higieniczne. Nic w nim mnie jakoś nie zachęca do zakupu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten podkład wzbudza straszne kontrowersje - jedni go kochają, inni nienawidzą. Dla mnie to najgorszy podkład, jaki kiedykolwiek miałam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)