czwartek, 7 czerwca 2012

Black&Mint

Witajcie dziewczyny:)


Dziś kolejny makijaż, który ja osobiście bardzo lubię. Myślę, że propozycja na wieczorną randkę bądź imprezkę.

Zapraszam:






Kosmetyki, które użyłam:

- Podkład Lirene Intensive Cover 707 beżowy
- Puder Clarins 3D
- Róż Golden Rose 04 (Terracotta)
- Szminka Revlon Lip Butter 080
- baza Urban Decay P.P.
- Sleek V2 Darks
- Cień The Body Shop 08 Emerald
- Eyeliner Clinique 02
- Rzęsy połówki Ardell 318

Wiem, że miesiąc czerwiec co dla nie których to ciężki okres zaliczenia, egzaminy brrrr...:)
Trzymam za was mocno kciuki!:)

Mam nadzieje, że makijaż się wam spodoba i wykorzystacie na jakąś okazję:)

Buziaki skarby, wasza Kasia:)

40 komentarzy:

  1. Tobie pasuje Kasiu, ale ja osobiście wolę brązy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To postaram się zrobić coś fajnego w brązach, bo ja je też lubię:) buźka

      Usuń
  2. Rewelacyjny :)) poproszę o taki w niedzielę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. proszę;) przy okazji zapraszam na rozdanie ;)

      Usuń
  4. taka zieleń za mną chodzi :> piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną też chodziła jest piękna, bardzo ci polecam cień z TBS 08

      Usuń
  5. Super:) Pięknie wyglądają Twoje oczy;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham zieleń! Makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Także zaczynam przekonywać się do zieleni:)

      Usuń
  7. Świetny jest! chcę tutorial i będę robić razem z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, hipnoyuzujące spojrzenie Kasiu, powalające, naprawdę, takie makijaże to ja kocham a tem jest przecudny :) Głęboki kolor na oku to jednak magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko dziękuję bardzo, to fakt magia:)

      Usuń
  9. przepieknie ci w nim jaki masz bronzer? czy to tylko tez roz? przepieknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ten róż, ale ten kolor to tak delikatnie w brąz wpada:)

      Usuń
  10. Pięknie. Bardzo elegancki i dopracowany... zdolniacha z Ciebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. idealnie i nienachalnie, pomimo ciemnych kolorów, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie :)
    Kurcze, patrze na Ciebie enty raz i wciaz mam wrazenie, ze wygladasz, jak moja sasiadka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. słów brak, ale ślicznie Ci wyszedł ten makijaż, taki inensywny ale cudo.. do twarzy Ci w nim.
    Zapraszam do siebie:
    sprawykosmetyczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana bardzo, ale ja już jestem u ciebie:) buźka

      Usuń
  14. Piękny makijaż :)
    Mogłabyś mieszkać koło mnie z chęcią byłabym modelką do makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ale bym miała wspaniałą modelkę:)

      Usuń
  15. wow ale pięknie :)) i bardzo sexy:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)