Friday, 15 June 2012

Crazy Pink

Witajcie:)


Dziś propozycja dla odważnych, ja osobiście nie przepadam za różowymi powiekami, ale może któraś z was lubi :)

Sęk w tym, że chce wam pokazać kilka makijaży przy użyciu nowych paletek z firmy Sleek V1 Brights i V2 Darks.

Kolejny post będzie tylko o tych paletkach, moje przemyślenia i swatch-e.

Teraz zapraszam do obejrzenia nietypowego makijażu:)





Kosmetyki, które użyłam:

- Podkład Lirene Intensive Cover 707 beżowy
- Puder Clarins 3D
- Róż Golden Rose 04 (Terracotta)
- Błyszczyk Sleek 975 Pixie
- baza Urban Decay P.P.
- Sleek V1 Brights
- Liner Golden Rose 
- Rzęsy połówki Ardell 318



Jutro kolejny nerwowy dzień, Polska-Czechy nie mam już żadnych paznokci hmmm:):)
Wy też kibicujecie?
Buziaki kochane


Kasia

18 comments:

  1. Makijaż bardzo ładnie podkreśla Twoją tęczówkę :) Osobiście również nie przepadam za tym kolorem na powiekach. Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  2. bardzo mi się podoba, choć nie jestem 'różową' dziewczyną psuje Ci :)

    ReplyDelete
  3. Ja lubię róż, a jeszcze w połączeniu z ostrym fioletem... mrrrrrrrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ach u ciebie wszystkie cienie przepięknie wyglądają:)

      Delete
  4. Podoba mi się bardzo :)

    ReplyDelete
  5. idealny makijaż dzienny dla mnie no nic trzeba będzie dorwać palety

    ReplyDelete
  6. przepiękny makijaż kocham takie kolory:))

    ReplyDelete
  7. Slicznie wygladasz w takim makijazu; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo, lecz przekonać się jakoś nie mogę do takich kolorów :D

      Delete