czwartek, 28 czerwca 2012

Makijaż ekspresowy

Witajcie kochane!!


Dziś prezentacja mojego dziennego makijażu, który gości u mnie od dłuższego czasu. Jest mega prosty i w zasadzie nie zajmuje wiele czasu:)

Zapraszam:





Użyte kosmetyki:

- podkład Estee Lauder Double Wear Light 2.0
- bronzer Channel
- róż Golden Rose 04
- puder Clarins 3D
- brwi paletka HD brows
- kredka Urban Decay Zero
- cień czarny Givenchy
- pigment MAC naked (cała ruchoma powieka)
- cień MAC satin taupe (załamanie powieki)
- pigment MAC opal pink (dolna powieka)
- maskara Dior diorshow extase
- lip butter Revlon 090 sweet tart

A jakie są wasze ekspresowe makijaże??

Buziaki kochane, Kasia

29 komentarzy:

  1. Lubię takie delikatne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, ale czasami fajnie jest zaszaleć:)

      Usuń
  2. Jest MEGA ŚLICZNY Kasiu :) jutro postaram się taki zrobić ...już się boję efektu:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Aniu, kredka do ręki i jestem pewna, że wyjdzie to samo:)

      Usuń
  3. moim ulubionym ekspresowym makijażem jest jasny cień i kreska kredką, bo eyelinerem nie umiem się jeszcze posługiwać :)) Bardzo ładnie wyglądasz, Kasiu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz tylko dużo ćwiczyć i dojdziesz do wprawy, rano także wolę kredkę:) Buziaki

      Usuń
  4. bardzo twarzowy, czym zrobiłaś kreseczkę? prezentuje się bardzo efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu:) Kreseczka kredką Urban Decay Zero

      Usuń
  5. Może i prosty, ale efektowny! Śliczna fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak na ekspresowy makijaż, to wyglądasz ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie i włoski jakie piękne!
    promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno nie kręciłam, tak mnie coś naszło:) Dziękuję:)

      Usuń
  8. super, prosty i ta zieleń bardzo Ci pasuje do koloru oczu!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Oj te moje rzęsy to ja kocham najbardziej :D

      Usuń
  10. U mnie to szminka i .. ciemne okulary :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)