sobota, 2 czerwca 2012

Moja pierwsza Maxi Dress

Witajcie żabki:)


Dziś kolejny strój dnia w roli głównej maxi dress. Przyznam się wam szczerze, że to moja pierwsza długa sukienka, która sobie kupiłam. W zasadzie to druga, bo pierwszą była ślubna sukienka haha.

Sukienkę kupiłam w New Look za £19.

Skusiłam się także na dodatek nie typowy dla mnie w kolorach neonowych. Podpatrzony u Ani.
Wybrałam kolczyki w H&M koszt chyba £4.99
Sandały sklep New Look.

I tak wygląda całość:






Makijaż: krem tonujący, bronzer i tusz do rzęs ;)

A wy lubicie maxi dress????

Pozdrawiam was mocno, Kasia

24 komentarze:

  1. mi się podobają na kimś. sama wyglądam w nich beznadziejnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak samo jest w moim przypadku :)

      Usuń
  2. Popieram koleżankę wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie dziewczyny, nigdy wcześniej nie miałam tego typu sukienek, ale postanowiłam spróbować. Jest niesamowicie wygodna, ale wciąż nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. :) Oj tak sukienka jest śliczna :)

      Usuń
  5. Jak to nie jesteś przekonana/// wyglądasz niesamowicie lekko i kobieco. Tak się noś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogę się przyzwyczaić, bo ja wysoka nie jestem i tak no nie wiem haha:)

      Usuń
  6. bardzo dobrze wyglądasz, kwitnąco. ładnie pozujesz :) swobodnie !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydaje, że głupio w niej wyglądam może dlatego, że nie miałam nigdy takich sukien na sobie, może kwestia czasu:) Oj jeśli chodzi o zdjęcia to z 200 wybrałam 4 haha

      Usuń
  7. hahhaha właśnie wróciłam z zakupów i mierzyłam maxi sukienki, ale stwierdziłam że to jednak nie dla mnie.
    Za to Ty wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale właśnie ja tak samo myślę jak ty :) W zasadzie to mąż mnie namówił:) W sumie to on zawsze mówi, że dobrze wyglądam :P

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, oj podnosicie na duchu :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ta kompozycja kolorów okropnie przypadła mi do gustów:)

      Usuń
  10. Bardzo dobry wybór! kolorystyka idealna dla Twojego typu urody, super :) uwielbiam takie dlugie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)