niedziela, 17 czerwca 2012

Sleek V1 Brights, V2 Darks - recenzja

Witajcie kochane!


Dziś przychodzę do was z recenzją paletek Sleek V1 i V2.
Paleta Sleek kosztuje 7 funtów, niestety podrożały jednak wciąż za 12 cieni uważam, że cena jest w porządku.
Oby dwie paletki mają cienie tylko matowe z czego niezmiernie się ciesze. Kolory są extra!!! V1 paleta to cienie typowo letnie, a V2 to już magia jesieni:)
Mamy tu cienie wysoko na pigmentowane, ale znajdą się też takie gorsze, jednak przy bazie wyglądają świetnie. Cienie są bardzo delikatne, wiec trzeba uważać jak nabieramy na pędzelek. Uważam, że lepiej na początku jest je wklepać w powiekę, a później delikatnie rozcierać. Mogą się osypywać.

Ogólnie i tak jestem z nich bardzo zadowolona:)

I czas na prezentację:









A wy już macie nowe palety Sleek? Jeśli tak, to co o nich sądzicie?

Pozdrawiam was mocno, Kasia


15 komentarzy:

  1. Miałam na nie dużą ochotę, ale po obejrzeniu fotek na blogach zrezygnowałam.

    Zostanę przy swoich 5 paletkach, te moim zdaniem nie są za ładne.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, każdego indywidualny wybór:)

      Usuń
  2. Ja tez zamierzam kupić te paletki ale niestety nie mam szczescia bo bylam juz w 2 Superdrugach i nic. Chyba bede musiala zakupic przez internet :) bo prezentuja sie naprawde super. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo fajne, dziś już mogę stwierdzić, ze ciut lepsza jest Darks:) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zdecydowanie wolę wersję pierwszą, idealna na lato :))

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja czaję się na Darks - zakochałam się zwłaszcza w 2 rzędzie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. I mnie bardziej przypadła do gustu wersja Darks :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie mi się podobają. Brights mam i nie jestem jakoś super zadowolona, na Darks wciąż się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę przyznać, że Darks jest lepsza:)

      Usuń
  7. oby dwie są śliczne, choć ja o wiele bardziej wolę stonowane barwy. w krzykliwych się nie widzę^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za te pieniążki można było się skusić :)

      Usuń
  8. Kolory obłędne, strasznie mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)