środa, 6 czerwca 2012

Soap&Glory - tusz dający efekt sztucznych rzęs

Witajcie:)


Dziś opowiem wam bajeczkę o tuszu do rzęs z firmy Soap&Glory, który ma za zadanie pogrubić, wydłużyć, krótko mówiąc dać efekt sztucznych rzęs.

Maskarę kupiłam wraz z gazetą jako dodatek i chwała ci za to. Koszt takiej maskary to £10 i jest jedna z najlepiej sprzedających się tuszy w sklepie Boots.

Opakowanie jest skromne nic specjalnego, szczotka jest o klasycznym kształcie jednak zbyt duża. Używam jej już ok 3 miesięcy i nie ma dnia żebym nie musiała czyścić patyczkami szkód jakie wyrządziła. Ja jestem niestety nią rozczarowana i nie kupię jej ponownie. Maskara przy drugiej warstwie skleja rzęsy co w przybliżeniu nie wygląda zbyt dobrze. Najgorsze co mnie w niej drażni to fakt, że bardzo ciężko się jej pozbyć. Ogólnie jestem na nie, zobaczcie sami:





Ocena produktu: 2/5

Mam nadzieje, że się wam przyda moja recenzja, będzie takich więcej:)

A wy miałyście do czynienia z tym tuszem??


Pozdrawiam, Kasia


17 komentarzy:

  1. jedna warstwa wygląda całkiem w porządku, ale dwie już okropnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, niestety :( A jest tak u nas chwalony!! Nie wiem za co:(

      Usuń
  2. Nie miałam go i zgodzę się, że jedna warstwa wygląda całkiem, całkiem.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I raczej nie polecam:) Jedna warstwa wygląda w porządku, ale oczekiwania miałam inne:( Buziaki

      Usuń
  3. a ja wlasnie pomimo zachwytow dziewczyn z yt nad marka soap&glory nie moge sie do jej produktow przekonac.wyprobowalam kilka i klapa, nic specjalnego po za ciekawymi opakowaniami w stylu retro. maskary po Twojej recenzji na pewno nie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej firmy miałam krem do rąk, który tylko pięknie pachniał:) Za to mam korektor z tej firmy, który jest bardzo ciekawy, pozdrawiam

      Usuń
  4. Miałam ten tusz, kupiłam z Elle i całe szczęście, że nie zdecydowałam się na zakupy poza gazetowe bo...dla moich rzęs ta maskara to straszny bubel i nie mogę pojąć zachwytów na YT czy świetnych recenzji, które czytałam. Miałam wrażenie jakbym posiadała zupełnie inny produkt....
    Na Twoich rzęsach i tak wygląda zdecydowanie lepiej niż u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, że nie tylko u mnie tak źle wypada:) buziaki

      Usuń
  5. faktycznie skleja rzęsy `idealnie`. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi by zdecydowanie wystarczyła jedna wersja ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go tylko przy jednej warstwie, ale nie takie są obietnice producenta:(

      Usuń
  7. Nie miałam nigdy do czynienia z tym tuszem i jestem pewna, że nie chcę.

    PS. Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, więc będę wdzięczna za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię tą maskarę :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)