wtorek, 17 lipca 2012

Kosmetyki Benefit

Witajcie!!


Dziś przychodzę do was z prezentacją moich kosmetyków marki Benefit. Większość tych kosmetyków to dodatki do gazet z czego w zasadzie się bardzo cieszę, gdyż kosmetyki te nie należą do najtańszych.

Zacznę od magicznego pudełeczka, które sama sobie kupiłam za £15, zobaczcie co znajdowało się w środku:


- 4 cienie o wykończeniu satynowym
- błyszczyk "life on the a list", kremowy z delikatnymi drobinkami złota
- rozświetlacz złoto-brzoskwiniowy "girl meets pearl"
- "glamming fave powder", używam jako różu
- maskara o której zapomniałam "badgal lash"
- dołączone były także maleńkie pędzelki



I kolejne kosmetyki, które były dodatkami do gazet:


- klej do rzęs, który sama kupiłam £7.50 przeźroczysty
- rozświetlacz "high beam"
- róż i barwnik do ust "posie tint"
- róż i barwnik do ust "bene tint"
- kredka rozświetlająca "eye bright"
- baza rozświetlająca "that gal"
- baza zmniejszająca pory "the pore fessional"




A tu już makijaż wykonany większością tych kosmetyków:



Ze wszystkich przedstawionych wam produktów jestem wielką fanką
- rozświetlacza high beam
- kredki eye bright
- bazy minimalizującej pory - jest genialna!!

A jakie są wasze ulubione kosmetyki z tej firmy??


Pozdrawiam, Kasia

9 komentarzy:

  1. niestety żadnych nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nic z tej firmy..ehh dlaczego u nas nie ma takich dodatków do gazet? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. eh szkoda, że unas nie ma takich fajnych dodatków. a pełno wymiarowe są bajońsko drogie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączę się do "szkodowania".
    Szkoda, że koncerny i nasi wydawcy gazet nie wpadli jeszcze na to, że takie atrakcyjne dodatki byłyby dla nich obopólną korzyścią. Byłam niedawno w Anglii i kupiłam Glamour x3 tylko dla taniego BeneFita, normalnie nawet bym na tę gazetkę nie spojrzała :} Tak samo jak na Marie Claire, do której był dodany pełnowymiarowy lakier Ciate. Tym sposobem zarobili na mnie i gazeciarze i te marki, bo takie darmowe kosmetyki to dla nich nic, a ja przetestowałam i chętnie po nie wrócę...
    Ale z drugiej strony Polki nie są kuszone by wydawać kasę na "pierdoły" ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałaby mi się taka na pory, bo ostatnio mi się rozszerzyły na policzkach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze fajne macie dodatki do gazet, u nas mozemy sobie o takich pomarzyc :(

    OdpowiedzUsuń
  7. buuu ja zawsze przechodzę obok tych kosmetyków patrząc spod miski:P drogaśne są strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny makijaż,bardzo fajne kosmetyki,ale nie na moją kieszeń:(
    Obserwuje!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)