środa, 4 lipca 2012

Podkład Rimmel Wake Me Up

Witajcie!!


Dziś przyjrzymy się podkładowi Rimmel Wake Me Up (podkład rozświetlający).


Mój odcień to 200 Soft Beige, cena podkładu to £6.99.

Zalety podkładu:
- ma ładne i praktyczne opakowanie
- bardzo ładny, świeży zapach
- nie podkreśla suchych skórek
- delikatne krycie
- ładnie wyrównuje kolor skóry
- nie tworzy smug i dość długo utrzymuję się na twarzy
- ściera się równomiernie
- w chłodniejsze dni twarz wygląda na zdrową, wypoczętą i ładnie rozświetloną

Wady:
- w zasadzie jest tylko jedna wada, którą znalazłam w tym podkładzie. Duża ilość drobinek, które w słoneczne dni zbyt bardzo są widoczne. Osobiście nie lubię takiego efektu, wolę jak podkład ma satynowe wykończenie.


Teraz przyjrzyjmy się mu z bliska:



Niestety słońca brak i nie udało mi się wychwycić tych drobinek.


Oczywiście pamiętajcie, że to są moje spostrzeżenia na temat tego podkładu. Jestem pewna, że nie kupię go ponownie.

A wy miałyście z nim do czynienia??
Jakie są wasze wrażenia??

Pozdrawiam, Kasia

14 komentarzy:

  1. JA JEDNAK uwazam ze za ta cene jest to calkiem przyzwoity podklad:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za te pieniążki oczywiście, że jest dobry:) Natomiast wciąż szukam mojej perełki:D

      Usuń
  2. ja go bardzo lubie i jest to moj nr 1 wsrod podkladow, konkurencyjnie z healthy mix z bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak pozostaję przy Healthy Mix :)

      Usuń
  3. Ja rowniez go uzywam i zgadzam sie z Toba w 100% .Moim zdaniem ten podklad nadaje sie wylacznie na dni bez slonca:) drobinki za mocno sa uwidocznione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie one denerwują, ale w chłodne dni wygląda bardzo dobrze na skórze:)

      Usuń
  4. Ja go właśnie testuję i stał się moim ulubieńcem, ale drażni mnie jego konsystencja.. jak dla mnie zbyt rzadka.
    +obserwuję i zapraszam na moje filmiki oraz na bloga !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja baaardzo lubię ten podkład :) Na razie mój faworyt i zdradzam z nim minerałki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to skradł ci serce Kasiu:):)

      Usuń
  6. Dla mnie jeden z najlepszych "drug store" podkladow,kurcze ja u siebie nie zauwazylam tego efektu swiecenia,wykonczenie na mojej twarzy jest wlasnie satynowe,tak jak ty bys tego chciala,moze to zalezy od typu skory?Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu w słoneczne dni bardzo mnie denerwują te drobinki, ale słonecznych dni nie ma haha

      Usuń
  7. Nie mam tego podkladu ale bardzo ciekawa recenzja.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)