poniedziałek, 2 lipca 2012

Revlon Lip Butter

Witajcie:)


Dziś krótka recenzja produktów do ust z firmy Revlon. Słynne Lip Butter.
Muszę się wam przyznać, że skradły moje serce!!!


Balsam do ust + szminka w jednym.

W zależności od kolorów jedne są bardziej napigmentowane, a drugie mniej. Gama kolorystyczna jest całkiem spora, także każda z was znajdzie coś dla siebie. Zaczęło się od jednej i powiem szczerze, że boję się podchodzić pod stanowisko Revlon :D
Zakochana jestem po uszy, ponieważ:
- nawilżają usta ( zawiera w składzie masło mango, shea i kokosowe)
- nadają miękkość i gładkość skórze ust
- znikają równomiernie
- ciekawe opakowanie
- dobrze napigmentowane
- jeśli chodzi o cenę regularna £7.99 natomiast ja czaję się na promocje i wtedy koszt wychodzi £5.99

Zobaczcie jakie kolorki ja posiadam i jak wyglądają:








A wy co sądzicie o tych produktach??

Pozdrawiam, Kasia

23 komentarze:

  1. Lollipop najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny!! Ale wszystkie trzy okropnie mi się podobają:)

      Usuń
  2. Ja bym chciała jakąś brzoskwinkę :) z tych najbardziej podoba mi się 080 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jedna, ale kolor nie zbyt specjalny, nie jest tak napigmentowana:)

      Usuń
  3. omg... chyba w końcu się skusze na jakiś kolor eeh

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne kolory... najbardziej podoba mi się strawberry shortcake :)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był właśnie pierwszy zakup:):)

      Usuń
  5. kolejna osoba, która zachwala te masełka, chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w Polsce chyba nie śą dostepne ( ?) a szkoda bo bardzo bym chciałą wypróbowac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są już podobno dostępne w drogeriach douglas

      Usuń
    2. Ojej mam nadzieję, że szybko do was dojdą:)

      Usuń
  7. ojoj cudne kolorki:) sweet tart chyba najfajniejsza:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)