niedziela, 19 sierpnia 2012

Givenchy Travel Makeup Palette - krótka recenzja

Witajcie!


Dziś pokaże wam moją nową paletkę z Givenchy. Paletkę zakupiłam na promocjach World Duty Free i  zapłaciłam £15.

Zobaczmy jak się prezentuje:



Jest to całkiem przyjemna kompozycja pastelowych cieni, róży i szminek, a także puder, czarna kredka i pędzelki.

Zacznijmy od cieni:


Od lewej strony cienie na bazie: biały - designer white16, nude(mój ulubiony) - smart nude10, liliowy - new look mauve02  i grafitowo-czarny - showy black01.

Cienie bardzo dobrze się rozcierają i są przyjemne w użyciu, ich pigmentacja jest niczego sobie i należą do trwałych cieni. Kolory w sam raz na lato:)

Róż:


W zależności na który kwadracik naciśniemy zmieniamy jego kolor, każdy w sobie jest ciekawy, a tu zaprezentowałam wam wszystkie cztery naraz. Niestety jeśli byśmy chciały używać ich osobno, będzie to nie lada wyzwanie, gdyż kwadraciki są bardzo małe.

Szminki:


Kolejne moje miłe zaskoczenie, od lewej moja ulubienica rose desire11 i enchanting beige02. Szminki mają satynowe wykończenie, śliczny zapach, ale nie utrzymują się zbyt długo.

Puder, o którym tylko wspomnę (nie udało mi się zrobić ciekawej fotki) tworzy na naszej twarzy delikatną satynową powłoczkę, delikatnie wyrównuje kolor naszej skóry oraz ma śliczny zapach.

Ostatni produkt to czarna kredka, która jest śmiesznym dodatkiem. Jest niesamowicie cieniutka i nie ma szans normalnie ją zastrugać to jest jakaś pomyłka hmm, a szkoda.

Moja opinia:

Paletka ta jest świetna dla osób, które dużo podróżują, gdyż wszystko znajduje się pod ręką. Natomiast szczerze za te pieniądze to chyba jakiś "żart". Nie miałam nigdy do czynienia z kosmetykami kolorowymi firmy Givenchy, mam ciarki na plecach jak widzę ich ceny :D


A wy miałyście do czynienia z kosmetykami tej marki??

Pozdrawiam, Kasia

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna, szczególnie za taką cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na wyjazd ok, żeby nie brać ze sobą tony kosmetyków
    ale faktycznie bez szału....
    paletka jest po prostu przyzwoita ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same ładne kolorki ja tu widze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nigdy jeszcze nie kupiłam sobie żadnego kosmetyku tej firny. Ale za to miałam ich perfumy króre tak cudownie pachnà:) Twoja paleta wydaje się być extra do makijaży dziennych. A cana wow!!!! Sama bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)