sobota, 8 września 2012

Makijaż inspirowany - Kim Kardashian

Witajcie!!


Dziś przychodzę do was z nowym działem, czyli makijaże inspirowane gwiazdami. Nie będą to makijaże "kopiuj - wklej", natomiast moja inspiracja. Mam nadzieję, że się wam spodoba pomysł i czekam także na wasze propozycje makijaży, które byście mieli ochotę zobaczyć.

Zacznę od makijaży Kim Kardashian, ponieważ niesamowicie mi się podobają. Jej wizażysta Mario Dedivanovic wspaniale podkreśla jej urodę. Zawsze nie mogę się napatrzeć na jej oczy jak malunki na płótnie:)

Moja dzisiejsza propozycja, zapraszam:

źródło: internet







Użyte kosmetyki

twarz:
- podkład Rimmel Wake Me Up
- róż Givenchy
- bronzer Chanel

oczy:
- cień w kremie Rimmel 012 Mocha
- cień MAC Sketch
- kredka MAC Prunella
- kredka Soap&Glory czarna
- tusz Dior Extase

usta:
- konturówka No7 20 Nude
- szminka MAC Faux


Nie zapomnijcie o propozycjach makijaży i daj cie znać koniecznie co myślicie o tym makijażu:)

Buziaki, Kasia





26 komentarzy:

  1. Masz racje, nie sztuką jest skopiować makijaż, tylko dopasować go do swojej urody. Tobie udało się to doskonale :) Uwielbiam takie przydymione brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Ci wyszedł ten makijaż! Nie wiem, co bardziej mi się podoba-oczy czy rewelacyjne konturowanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie podkreślił Twoje brązowe oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wszystkich Twoich makijazy ten najpiekniej podkresla brazowe oczy:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie! bardzo ci pasuje.

    jesli chodzi o makiajz to interesowalby mnie taki zupelnie naturalny 'no make-up' effekt, czasami taki widzialam u kozuchowskiej .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będę szukać jakiś ciekawych fotografii:)

      Usuń
  6. Jest super. Oczy boskie i dodatkowo śliczne policzki. Bardzo dobrze wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz nieziemsko pięknie w tym makijażu :))

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyszło:) Podobasz mi się w takich włoskach, wyglądają tak drapieżnie, mrrrrau :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!! kiedy mi taki zrobisz ??? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mam nadzieję, że już niedługo Aniu:)

      Usuń
  10. Pieknie Ci w takim ciemniejszym makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyróżniłam: http://mojakosmetykomania.blogspot.com/2012/09/dla-rownych-babek.html

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny wygladasz w ciemniejszym makijazu Kasiu, mysle, ze taki look na nadchodzaca jesien jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt genialny :) Bardzo mi sie podoba postac Kim i kazdy jej makijaz jest genialy!
    Zapraszam na nową notkę :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)