środa, 19 września 2012

Maskara Diorshow Extase - recenzja

Witajcie!


Dziś kilka słów na temat maskary z firmy Dior.
Maskara jest próbką, którą dostałam w sklepie Debenhams. Ważna przez 6 miesięcy, pojemność 4ml.
Tak mała tubka wystarczyła mi przez 2.5 miesiąca, więc całkiem nieźle:)


Diorshow Extase daje efekt pogrubienia rzęs, nie skleja ich aczkolwiek z każdą warstwą należy uważać. Piękna głęboka czerń, utrzymuję się przez cały dzień i nie kruszy się.
Ja byłam z niej bardzo zadowolona, natomiast największy jej minus to przerażająca cena - ok. 115 zł

Zapraszam na fotki:

Bez tuszu
Jedna warstwa
Dwie warstwy
Mam nadzieję, że przyda się wam moja krótka recenzja.

Buziaki, Kasia

10 komentarzy:

  1. bardzo ladnie wyglada na Twoich rzesach, lubie pogrubiajace mascary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jej pełnowymiarowe opakowanie i niestety muszę stwierdzić, że nie byłam z niej zadowolona. Kompletnie się u mnie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, hmm strasznie szkoda bo nie mało kosztuje:(

      Usuń
  3. Efekt koncowy naprawde fajny,jednak ta cena...Ja zawsze jak uzbieram punkty na karcie Bootsa,wymieniam je na maskare Benefit "They're real" ,tez nie jest tania £18.5 (!),ale warto :),zawsze kilka pensow zostaje w kieszani,buziaki Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chcę ją właśnie wypróbować, Aniu kusisz:)

      Usuń
  4. JA osobiście wolę te krótsze recenzje niż poematy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglada na rzesach, sa takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)