wtorek, 23 października 2012

Gray&Pink Make-up

Witajcie kochane!


Dziś pierwsza propozycja jesiennego makijażu. Delikatny makijaż oka, natomiast mocniejsze usta. Postanowiłam zrobić dość delikatny makijaż przede wszystkim rozświetlający moją cerę, oczy w kolorach szarości i różu. Zazwyczaj nie podkreślam mocno ust, gdyż są małe i jakoś nie mogę się przekonać do ciemniejszych szminek. Od pewnego czasu próbuję to zmienić, zobaczmy jak to wyszło:




Użyte kosmetyki:
twarz:
- podkład Estee Lauder light 02
- korektor rozświetlający Revlon
- puder transparentny MAC Prep + Prime
- Golden Rose terracota 04 
- rozświetlacz Bobbi Brown 
oczy:
- paletka Sleek Oh So Special
- czarna kredka Urban Decay zero
- maskara Benefit Bad Gal
usta:
- lip pencil Nars Baroque


Pogoda w UK jest coraz gorsza, zimno, mokro, aż nic nie chce się robić.

A wy lubicie ciemniejsze usta??

Pozdrawiam, Kasia

18 komentarzy:

  1. ja tez nie moge sie przekonac do ciemnych ust.
    bardzo podobaja mi sie u innych -np u ciebie! a sama jestem jakos ostrozna-za ostrozna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu jest ten problem, mnie także podoba się na innych, a nie koniecznie u mnie :):)

      Usuń
  2. oj tam, masz ładne usta, są drobne jak Ty cała, więc proporcjonalnie jest, tak podkreślone wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bardzo neutralnie, delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak elegancko! Bomba :) A usta, mimo że ciemne, wyglądają bardzo naturalnie i pasują Ci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu, jednak ciężko się przełamać:):)

      Usuń
  5. przepięknie w tym make upie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana kiedy jakis stroj dnia?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm zazwyczaj nie ma kto zrobić mi zdjęć, ale pokombinuję coś w tym tygodniu:):)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)