poniedziałek, 8 października 2012

Makijaż inspirowany - Beyonce

Witajcie:)


Dziś kolejna propozycja makijażu inspirowanego przepiękną kobietą Beyonce.
Zapraszam:

Źródło: internet


A tu moja interpretacja:








Użyte kosmetyki:
Twarz:
- podkład Lirene intensive cover 707 beżowy
- korektor Soap&Glory light
- puder Clinique redness solutions
- bronzer TBS 02
- róż Joko J3

Oczy:
- baza pod cienie U.D eden
- kredka TBS french navy (cała ruchoma powieka)
- cień Inglot 428 pearl (cała ruchoma powieka)
- czarna kredka U.D zero ( na linie wodną)
- cień Bobbi Brown cement (w załamaniu powieki)
- liner w pisaku GoldenRose
- maskara Benefit bad gal lash
- kępki rzęs Eylure

Usta:
- błyszczyk Dior 556


Mam nadzieję, że się wam spodoba:)

Buziaki, Kasia

30 komentarzy:

  1. bardzo ładne odwzorowanie! :) pasuje Ci taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW - Pięknie!
    Muszę się rozejrzeć za tym kryjącym podkłądem Lirene, już któryś raz widzę, że daje świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, podkład jest świetny!! Bardzo polecam!!

      Usuń
  3. fantastycznie Kasiu ...w Twoim przypadku idealnie się sprawdza przysłowie "trening czyni mistrza" - oczywiście jeśli się posiada odrobinkę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg ** Fantastycznie, a ten cień Inglota boski ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, cień jest niesamowity:):)

      Usuń
  5. świetny makijaż i pasuje Ci ten kolor, chociaż moim zdaniem nic, jak do tej pory nie pobiło tego makijażu z soczystą zielenią(kilka postów temu).Masz tam takie oczy....wow.Kasiu kiedy możemy się spodziewać relacji z kursu makijażu? Czy coś przeoczyłam? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, nic nie przeoczyłaś post na pewno się ukaże:)

      Usuń
  6. swietny makijaz!! bardzo podobny do tego beyonce !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze podobały mi sie u blondynek ciemne makijaze, zatem ten jak dla mnie jest boski ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra cieszę się, że się spodobał:)

      Usuń
  8. najabrdziej podoba mi sie ulozenie wlosow:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh na szybkiego, bo nie miałam co z nimi zrobić, dziękuję:)

      Usuń
  9. bardzo ładnie i po raz kolejny podoba mi się upięcie włosów!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny makijaz, bardzo lubie Cie w takich mocniejszych kolorkach,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)