czwartek, 18 października 2012

Recenzja Maskara - Paese

Witajcie:)


Dziś zapraszam na krótką recenzję maskary Paese Supralash.  Producent obiecuje pogrubienie, wydłużenie i podkręcenie.



I jak to niestety mówią, że jak coś jest do wszystkiego to jest.....
Niestety i tak stało się w mym przypadku.
Zawsze kupowałam maskary pogrubiające i co jest najważniejsze to, aby nie sklejały rzęs!


Maskara Paese niestety nie pogrubia, nakładam min. trzy warstwy co w przybliżeniu nie wygląda zbyt ładnie:(



Jak dla mnie nie podkręca też rzęs a o wydłużeniu hmm.. ciężko mi napisać, bo posiadam dość długie rzęsy.

Jeśli szukacie czegoś delikatnego, subtelnego to jest ciekawym produktem.

Pamiętajcie, że to tylko moja opinia!

A wy miałyście maskarę z tej firmy? Jeśli tak, to jakie są wasze opinie na jej temat?

Pozdrawiam, Kasia


9 komentarzy:

  1. Ta szczoteczka mnie odstrasza :D i faktycznie... efekt jest bardzo dubtelny. Wolę bardziej widoczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szczoteczka jest dość dziwna:) To tak jak ja wolę jednak mocniejszy efekt:)

      Usuń
  2. Wygląda na to, że daje bardzo naturalne wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym, że efekt jak po hennie

      Usuń
  3. Dziwna szczoteczka ,nie miałam tuszu z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dziwna nie najlepiej się z nią pracuje:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak już nakładać maskarę to tak żeby coś było na tych rzęsach:)

      Usuń
  5. dziewczyny dlaczego wy robiac fotki zblizen do oczu nie oczyscicie ich sobie najpierw? to wyglada okropnie, oko z ropą w jego kaciku :/ duzo dziewczyn popelnia ten blad nie zwracajac na to uwagi :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)