środa, 3 października 2012

ZUŻYCIA

Witajcie kochane:)


Dziś przychodzę do was z moimi zużyciami. Muszę się wam przyznać, że ta pogoda mnie wykańcza:( Ostatnio mam sporego doła i nie mogę się za nic zabrać ehh ta jesień.
Natomiast jesień jako porę roku bardzo lubię:)

Do tematu:):)

Nazbierało się sporo pustych opakowań, więc czas na rozliczenie, czy było warto:):)




Na sam początek firma Flos-Lek, którą bardzo lubię i do której mam nie wielki dostęp tu w UK:(

- Żel pod prysznic mango i marakuja - świetny zapach i nie wysusza skóry. Nie będę wam pisać epopei na temat żelu pod prysznic.
DOBRY PRODUKT

- Masło do ciała mango marakuja - zapach boski, szybko się wchłania i pozostawia skórę na długi czas nawilżoną.
BARDZO DOBRY PRODUKT

- Krem do twarzy błyskawiczny lifting, nawilżanie - skład możecie obejrzeć na zdjęciu, delikatna konsystencja, zapach dość dziwny, szybko się wchłania - dobry pod makijaż, skóra delikatna w dotyku, a także mam wrażenie, że delikatnie napięta i wygładzona.
DOBRY PRODUKT




Kolejna porcja to misz-masz.

- Bioderma płyn micelarny - wszystkim bardzo dobrze znany, więc ja napiszę tylko, że to mój KWC.
BARDZO DOBRY PRODUKT

- LaRochePosay 50+ - filtr przeciw słoneczny, ja nie jestem z niego, aż tak zadowolona. Coś mi w nim nie pasuje:(
TAKI SOBIE PRODUKT

- Clinique 7 day scrub cream -  delikatny peeling do twarzy, szkoda tylko, że jego cena jest tak wysoka.
DOBRY PRODUKT

- Balea żel do mycia twarzy - ładnie pachnie i to tyle haha. Jak dla mnie nie robił nic!
SŁABY PRODUKT




- Żel oczyszczający Jadwiga - pierwszy plus za pompkę, nie wysuszał, nie podrażniał. Bardzo sympatyczny produkt.
DOBRY PRODUKT

- Dwufazowy płyn do demakijażu No7 - niestety tragedia:(
SŁABY PRODUKT




- Herbal Esseces szmpon do włosów - jestem maniaczką tych szamponów, a w szczególności niebieski!!  Szampony nie drogie, świetnie się pienią i włosy po nich są delikatne i świecące:)
BARDZO DOBRY PRODUKT

- Żel Elemis Exotic - zapach miał boskiii, miałam go z jakiegoś pudełeczka glossy i całkiem nie dawno sobie o nim przypomniałam. Skóra pachniała jeszcze po kąpieli z 2 godziny dla mnie WOW, natomiast cena przeraża, przecież to tylko żel pod prysznic.
DOBRY PRODUKT




- Podkład Rimmel Wake Me Up - dobry podkład, ale nie tego szukam. Pełna recenzja o nim tu:
Rimmel
DOBRY PRODUKT

- Maskara Dior Extase - świetna maskara i o niej możecie poczytać tu: Dior
BARDZO DOBRY PRODUKT

- Revlon krem tonujący - za przystępną cenę bardzo dobry lekki podkład. O nim kilka słów tu znajdziecie: Revlon
DOBRY PRODUKT

Krótko, zwięźle i na temat :):) W razie pytań piszcie.

Ciekawa jestem czy miałyście któreś z tych kosmetyków?
A jeśli tak to jakie są wasze opinie?


Buziaki, Kasia

2 komentarze:

  1. sporo denek :) +mała recenzja super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie w tym miesiacu Bioderma tez skonczyła... Czas sie w nowa zaopatrzyc :)
    Zapraszam na nowy post i do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)