piątek, 2 listopada 2012

Green&Brown Make-up

Witajcie!


Jak ten czas leci już listopad, zostało nie wiele czasu do świąt. Zimno, szaro i najchętniej bym w łóżku spędzała dni:D Niestety nie ma tak dobrze.
Dziś przygotowałam dla was jesienny makijaż, który często wykonuję do pracy. Po pierwsze jest mega łatwy, a po drugie okropny leniuch ze mnie ostatnio:)

Zapraszam na fotki:





Użyte kosmetyki:
Twarz:
- podkład Lirene 707 beżowy
- puder Clinique redness solutions
- bronzer The Body Shop 02
- róż Bobbi Brown Rose(shimmer brick)
Oczy:
- Urban Decay Primer Potion Eden
- kącik wewnętrzny U.D. paleta Naked cień "virgin"
- na całą ruchomą powiekę cień Catrice 060 rumble in the jungle
- w zagłębieniu powieki paleta Naked cień "naked"
- linia wodna kredka Max Factor 090
- tusz do rzęs Benefit Bad Gal
Usta:
- błyszczyk Clinique 10 grapefruit

Długi weekend przed wami, macie jakieś plany??

Pozdrawiam was mocno, Kasia


16 komentarzy:

  1. Ten makijaż ładnie podkreśla kolor Twoich oczu:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne kolory, podzielam Twoje stanowisko - również nie wychodziłabym z domu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję o dobrze, że nie jestem sama:)

      Usuń
  3. Ja bym dodała do tego jeszcze jakiś kontrasujący kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem na pewno spróbuję:)

      Usuń
  4. bardzo masz ciekawe oczka :)
    ja zamiast bialego cienia w kaciku oka dałabym bezowy jasny cien, ale i tak jest ok :)
    zapraszam do mnie przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno spróbuję z beżowym:)

      Usuń
  5. zrobilas grzywke?
    pieknie wygladasz, a makijaz dla mnie dosc mocny jak na dzien:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ścięłam grzywkę, tylko nie mogę jakoś się do niej przekonać:):)

      Usuń
  6. A jak dla m,nie to delikatny makijaz na dzień :) bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)