piątek, 30 listopada 2012

Recenzja Maskara - Lancome Hypnose Drama

Witajcie!


Maskarę Lancome używałam latem, była to jedyna maskara jaką ze sobą zabrałam i płakałam!
Nie wiem, czy moja jest jakaś lewa czy co, ale nie miałam w życiu tak beznadziejnej maskary.
Niestety nie wszystko co drogie musi być dobre!


Ja zakupiłam ją w sklepie Word Duty Free za £7 i teraz to skaczę pod niebo, że nie zapłaciłam za nią regularnej ceny.

Kolor maskary to fiolet, czyli idealna na lato:) Za to popatrzcie ile tego zbiera się na szczoteczce.



A teraz jak prezentuje się na oku:



Niestety dodatkowy minus po 3-4 godzinach zaczyna się kruszyć co wygląda nieestetycznie.
Cena regularna to jakieś kpiny, więc podsumowując rozczarowanie na maxa!!!

A wy co sądzicie o tym produkcie?

Pozdrawiam, Kasia


8 komentarzy:

  1. Przy jednej warstwie jeszcze ujdzie ale dwie to już jakieś nieporozumienie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się zawiodłam przecież to Lancome :)

      Usuń
  2. Tez bylabym podkurzona takim efektem koncowym.Ja uzywalam swojego czasu Lancome Hypnose-tej pierwszej maskary i efekty o niebo lepsze,kupilam ja w Bootsie,moze naprawde trafilas na felerna sztuke,buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu ja też miałam tą pierwszą wersję i byłam z niej mega zadowolona, a ta to jakieś nie porozumienie:(

      Usuń
  3. patrzac na zdj twoich rzes to jakas masakra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już leży w koszu efekt był okropny:(:(

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)