wtorek, 6 listopada 2012

Ulubieńcy października

Witajcie!


Dziś pomyślałam, że już dawno nie pokazywałam wam moich ulubieńców. Zaczynajmy:

PIELĘGNACJA:

-mój zdecydowany faworyt od kilku miesięcy, BOTANICS gąbka do mycia twarzy, nie wyobrażam sobie dnia bez niej. Świetny masaż twarzy, peeling, a także bardzo dobrze oczyszcza pozostałości makijażu.

- krem do rąk Ziaja "kozie mleko", które myślę nikomu nie jest obce
- żel pod oczy FlosLek, świetnie się sprawdza szczególnie wczesnymi rankami:), jest leciutki, szybko się wchłania, skóra w trybie natychmiastowym staję się gładka i nadaję się pod makijaż
- masło do ust The Body Shop "słodka cytryna" i faktycznie jest słodziutki:). Bardzo dobrze nawilża usta w zasadzie tylko tego oczekuję!


LAKIERY DO PAZNOKCI

Nie szaleję z kolorami na pazurkach, gdyż albo coś się złamie, albo coś się rozdwoi. Ostatnio używam namiętnie Essie "mademoiselle"  i IsaDora 610 "bare fudge"


KOLORÓWKA:

- kredka MaxFactor 090 "natural glaze" - w końcu idealna kredka na linie wodną, bardzo wam polecam. Utrzymuje się całkiem długo.


- róż i rozświetlacz w jednym Bobbi Brown shimmer brick "rose" (za to mam 5 min dłuższego snu haha)

- cienie Urban Decay "naked" - moja ulubiona paleta w okresie jesienno - zimowym.



To kochane wszystko jak widzicie nie wiele tych kosmetyków. A co u was najlepiej się sprawdza jesienną porą?
Może macie jakieś ciekawe ulubione kosmetyki, podzielcie się w komentarzach, chętnie poczytam.

Pozdrawiam, Kasia


24 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam paletkę NAKED;) ale cierpię niezmiernie bo kolorek NAKED i BUCK mi został tylko na obrzeżach ;( znasz jakiś zamiennik z innej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cień naked - sleek ma bardzo podobny jasny brąz np. sleek storm, MAC - kid
      Cień Buck - i znowu sleek ciemny brąz np. Sleek storm,
      One nie są identyczne, ale dość zbliżone. Jestem pewna, że w Inglocie by się coś znalazło. Ja ostatnio zrobiłam swatch na ręce i poszłam do Inglota szukać podobnych cieni:):)
      Mam nadzieję, że pomogłam:)

      Usuń
  2. ja lubie i moge polecic zel do powiek z flosleka:) moj jest w tubce, inaczej wyglada ale rowniez mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny:) A który byś mi poleciła jeszcze?

      Usuń
    2. ja mialam w tubce niebieski ze swietlikiem i chabrem.
      teraz mam w takim opakowaniu jak Ty ze swietlikiem i aloesem:)(zielony)
      oba maja podobne dzialanie, choc jak na razie chyba wybralabym ten niebieski bo byl dla osob pracujacyhc przy komputerze i bardzo mi pomagal na moje zmeczone oczy

      Usuń
  3. bardzo lubie ten kremik do rąk! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mam możliwość go kupić, to zawsze po niego sięgam:)

      Usuń
  4. Też uwielbiam ten krem do rąk Ziaji. Po jego aplikacji łapię się na tym, że obwąchuję swoje dłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te gąbeczki są super:)świetnie oczyszczają i masują buzię:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym pobawić się to paletką...:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka Naked to też mój ulubieniec od zawsze. Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka Urban-zdecydowanie moje kolory:) A lakier ostatnio kupiłam o podobnym kolorze Astor i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo uniwersalne na dzień jak i na wieczór

      Usuń
  9. Jak używacie tych gąbeczek??? Myśle że trzeba ja zmoczyc przed myciem???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One na początku są twarde jak kamień, woda i gotowe:)

      Usuń
  10. Ciekawe czy w Polsce można kupić taka kredkę na linie wodną. Szukam długo takiej.....
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie mam pojęcia mi ją przyjaciółka kupiła w Wiedniu.

      Usuń
  11. U mnie Floslek się niestety nie sprawdza;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)