piątek, 14 grudnia 2012

Kolekcja szminek MAC

Witajcie!


Dziś post o moich cukiereczkach, czyli szminki MAC. Moja kolekcja nie jest duża, ale trafiona. Jeśli chodzi o szminki z MAC to zazwyczaj wymieniam 6 pustych opakowań i dostaję jedną za darmo.
Mamy różne wykończenia szminek, co na początku mojej przygody z tą firmą nie było łatwe do ogarnięcia.

Opowiem wam o tych, które ja posiadam, zapraszam:





1. MAC Politely Pink o wykończeniu LUSTRE - to tak jakbyśmy miały błyszczyk na ustach, efekt mokrej tafli i są półprzeźroczyste. "Dirty pink"



2. MAC Angel o wykończeniu FROST - charakteryzuje się nadaniem ustom efektu zmrożenia, jak dla mnie są dobrze kryjące. Jasny róż. "Soft pink"



3. MAC Faux o wykończeniu SATIN - mają bardzo delikatny połysk, bliżej im do matowych szminek, świetna pigmentacja. Uwielbiam to wykończenie. "Muted mauve-pink"



4. MAC Costa Chic o wykończeniu FROST "Light coral"



5. MAC See Sheer o wykończeniu LUSTRE "Grapefruit pink"




MAC w swojej ofercie ma jeszcze szminki o wykończeniu:
- glaze
- matte
- cremesheen
- sheen supreme
- pro longwear
- amplified creme
- mattene
- viva glam

To niesamowity wybór wykończeń jaki i kolorów, w sklepie można się pogubić:):)
Szminki nie są tanie, ale długo utrzymują się na ustach i przepięknie pachną.

A jakie są wasze ulubione szminki MAC?

Na tym poście nie poprzestanę, opiszę wam cienie, róże itd., jakie posiadam w swojej kolekcji.

Pozdrawiam was mocno, Kasia

13 komentarzy:

  1. Ja mam narazie jedną szminkę z MAC - Vegas Volt o wykończeniu Amplified. Jest boska. Nie wykluczam kolejnych zakupów z MAC. Bardzo podoba mi się Faux i Costa Chic - są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam ani jednej szminki z MACa :( a te Twoje wszystkie są śliczne .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tak zazdrosna, że nic więcej nie mogę napisać!

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne! najbardziej podoba mi się Faux :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ale piękności:) chciałabym je mieć wszystkie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)