środa, 12 grudnia 2012

Makijaż świąteczny złoto + śliwkowy fiolet

Witajcie:)


Kolejna moja propozycja makijażu świątecznego, zapraszam:




Użyte kosmetyki

twarz:
- podkład Max Factor Face Finity warm almond 45
- puder Clinique Redness Solutions
- róż w kremie Mac Factor miracle touch 14 soft pink
- bronzer TBS 02
- rozświetlacz MAC soft&gentle

oczy:
- baza paint pot MAC bare study
- cień MAC star violet na całą ruchomą powiekę
- cień MAC nylon wewnętrzny kącik
- cień MAC sketch zewnętrzny kącik
- cień Maybelline złoty paletka 540 green gold
- eyeliner żelowy clinique true black
- czarna kredka UD na linie wodną
- maskara Jemma Kidd

usta:
- konturówka Loreal 657 rosewood
- błyszczyk MAC girl on board


Makijaż oczu zdecydowanie mocniejszy od poprzedniego, mam jednak nadzieje, że znajdzie swoich adoratorów:) 

Szczególnie dziękuję mojej córeczce, która pomogła mi przy zdjęciach :):) Te dzieciaki teraz potrafią tak wiele, kurcze ja w jej wieku bawiłam się lalkami haha:)

Buziaki, Kasia

8 komentarzy:

  1. Sama jestem blondynką i mam brązowe oczy i jakoś nie mogę się przekonać do takich kolorów na powiekach. Wydaje mi się że kompletnie do mnie nie pasują :/.
    Na Tobie wyglądają ładnie. :)
    Pozdrawiam LaFaMi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałam, że to nie dla mnie kolory!! Jednak wypróbowałam u koleżanki i bardzo mi się spodobały:) Buziaki

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)