poniedziałek, 28 stycznia 2013

GlossyBox - styczeń

Witajcie!


Dwa tygodnie temu postanowiłam odnowić subskrypcję GlossyBox, stęskniłam się za niespodziankami:)
Koszt pudełka to £10 plus przesyłka £2.95, niestety dostałam szoku jak otwarłam długo wyczekiwane pudełko!  Same próbki, a pełno wymiarowy produkt to balsam do ust, który można kupić za całe £1.99
No jakiś koszmar, jestem bardzo rozczarowana:(
Czekam na kolejne pudełko w lutym i zdecyduję czy zostać, czy po prostu odpuścić raz na zawsze!

Sami zobaczcie:


A wy co sądzicie o tych pudełkach GlossyBox???

Buziaczki, Kasia

2 komentarze:

  1. Ja po pierwszym pudelku GB odsubskrybowalam, same probki dostalam. Zal kasy na takie pudlo z probkami. Teraz subskrybuje Birchbox i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie, to nie wiem co jest do czego i ciężko mi stwierdzić :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)