środa, 16 stycznia 2013

Recenzja - Podkład MaxFactor FaceFinity

Witajcie!


Dziś pod lupę idzie najnowszy podkład MaxFactor Face Finity All Day Flawless. Używam go dość długo i właściwie stał się moim ulubieńcem ostatnich miesięcy. Podkład posiadam w odcieniu Warm Almond 45. Dodatkową zaletą jest SPF 20.
Baza, korektor i podkład czyli 3 w 1, zobaczmy z bliska:


Kolejnego zdjęcia się nie przestraszcie, moja cera sprawia mi ostatnio wiele nieprzyjemnych niespodzianek :D



Moja opinia:

- jest to dobrze kryjący podkład, nakładając go cienkimi warstwami budujemy poziom krycia do bardzo mocnego (mnie wystarcza jedna warstwa)
- cera wydaje się być delikatnie zmatowiona
- koloryt cery wyrównany
- jest niewyczuwalny na twarzy
- utrzymuje się na twarzy 6 godzin bez poprawek
- delikatny przyjemny zapach
- nie zapycha
- nie zawiera drobinek
- bardzo dobrze rozprowadza się go na twarzy, najładniejszy efekt gąbeczką
- dozownik

Jedyny zarzut jaki mogę mieć do niego to korektor i tak muszę używać, nie do końca wszystko jest zakryte. Jednak bez dwóch zdań mogę śmiało napisać, że popularny Revlon ColorStay zostaje przy nim daleko w tyle.

Wart wypróbowania, moja ostateczna ocena:  +4/5

Pozdrawiam, Kasia


6 komentarzy:

  1. Całkiem ładnie się prezentuje :)
    U mnie od kilku miesięcy prym wiedzie krem BB z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również uważam że funkcja korektora jest za słaba - też muszę się dodatkowo wspomagać jednak gdyby tego producent nie obiecywał to by było super- jest to mój ulubieniec ostatniego czasu i każdy inny podkład który obecnie posiadam wypada przy nim blado ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Twojej recenzji skuszę się na niego!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://theordinarylife.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasieńko, jak mogłam nie znać Twojego bloga?!
    Już nadrabiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasieńko, widzę, że masz Revlon Colorstay 180, jak on się ma do odcienia Facefinity 45?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek miałam kiedyś revlon 180, revlon był troszkę ciemniejszy. Natomiast FaceFinity jest lżejszy i łatwiej się go rozciera:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)