poniedziałek, 4 lutego 2013

Cienie MAC

Witajcie:)


Dziś post o moich cieniach firmy MAC, dla mnie osobiście są to najlepsze cienie jakie miałam. Uwielbiam je za to jak dobrze się z nimi pracuje, za gamę kolorystyczną, napigmentowanie, niestety boli tylko portfel!:)

Zacznę od pokazania wam całego mojego zbioru:



Teraz kilka zdań na temat wykończenia cieni:

FROST - mają delikatne wykończenie, ale z łatwością możemy budować intensywność, przepięknie odbijają światło

VELUXE PEARL - bardzo miękkie cienie trzeba uważać żeby się nie osypały, metaliczne wykończenie

MATTE - cienie matowe, świetnie napigmentowane, bardzo ładnie się ze sobą łączą

SATIN - podobne do matowych jednak mają w sobie delikatny połysk

LUSTRE - to cienie za którymi nie przepadam, mają w sobie dużo brokatu, lubią się osypywać

VELVET - jak sama nazwa mówi są jak aksamit niesamowita pigmentacja

A tu moja święta dziesiątka:

1. NYLON frost

2. SATIN TAUPE frost

3. NAKED LUNCH frost

4. PATINA frost
5. STEAMY frost
6. PARFAIT AMOUR satin

7. ALL THAT GLITTERS veluxe pearl
8. RETRO-SPECK lustre
9. OMEGA matte
10. ESPRESSO matte

A teraz pozostałe cienie:

STAR VIOLET veluxe pearl
SHORT SHORTS frost
GIRLIE satin
HAUX satin
CLUB satin
GREEN-SMOKE lustre
SWISH frost
WOOD-WINKED veluxe pearl
MULCH velvet
SKETCH velvet
CARBON matte
TILT frost
SHOCK-A-HOLIC satin
VEX frost
ELECTRA frost
SUN BLONDE frost
Dobrnęliśmy do końca:)

Mam nadzieję, że ten post wam się przyda, że kolory są dobrze widoczne.
W razie jakichkolwiek pytań piszcie.
Jakie są wasze ulubione cienie MAC??

Buziaki, Kasia

22 komentarze:

  1. Moje ulubione odcienie! :) nie używałam jeszcze cieni z Maca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och za girlie bym udusila:) poki co zdecydowalam sie na urban decay naked 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah:) oj cienie urban decay także są świetne!!

      Usuń
  3. Club, Tilt i Vex z Twojej kolekcji zostają zapisane na moją listę "Do kupienia".
    Cudowne są. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiekszos z nich posiadam uwielbiam je to chyba najlepsze cienie jakie moga byc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości jest jeszcze ładniejszy ma delikatną poświatę złota

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba to satynowe wykończenie cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje ulubione to frost i satin są idealne:)

      Usuń
  7. Przepiękne kolory! Muszę sobie kilka spisać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. twoja kolekcja bardzo mi sie podoba! ale ja nie mam doswiadczenia z uzywaniem cieni. teraz zamierzam kupic palete sleek w naturalnych kolorach, mysle ze to bedzie najlepsze bo rzadko sie maluje tak w pelni:)

    kochana czy napiszesz kiedys o swoich olejach jakie uzywasz do wlosow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, będziesz zadowolona ze sleeka. Trzeba uważać tylko z osypywaniem sie cieni:) Używam oleju kokosowego na przemian z alterra

      Usuń
  9. czy bedzie makijaz walentynkowy? moze uzyjesz SWISH frost? wyglada pieknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała zrobić. Mam nadzieję, że zdążę:)

      Usuń
  10. fajnie dzięki tobie , twoim zdjęciom z bliska widać jak faktycznie wygląda naked launch czy all that glitters i cholera moja lista chyba się rozrosła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)