czwartek, 14 lutego 2013

Makijaż walentynkowy + prośba do was:)

Witajcie serduszka!!


Mam dla was dziś propozycję mocniejszą na ten wyjątkowy dzień. Ja swoje walentynki z moim mężem obchodzę każdego dnia, bo kochać należy się cały czas.
Skłamałabym jak bym wam powiedziała, że nie zależy mi na tym dniu, uwielbiam dzień zakochanych. 

Zapraszam:





Użyte kosmetyki:

-baza pod makijaż Mariza matująca
-podkład Max Factor FaceFinity 45
-podkład Lirene intensive cover 707 beżowy
-korektor pod oczy Revlon Photoready 003
-puder Ben Nye odcień Fair
-bronzer The Body Shop 02
-róż Glossybox glossy rosewood
-rozświetlacz sleek light

-baza Urban Decay Eden
-cień MAC carbon
-cień MAC espresso
-cień MAC omega
-pigment MAC vanilla
-brokat Lime Crime gemini
-eyeliner Clinique 02 true black
-tusz do rzęs lancome hypnose star
-sztuczne rzęsy ardell demi wispies

-konturówka do ust Loreal 657 rosewood
-lakier do ust rimmel apocalips 101 celestial

Mam nadzieję, że się wam spodoba.

Bardzo was proszę o pomoc, ponieważ jest to moja PIERWSZA praca konkursowa i potrzebuje każdego waszego głosu, tu możecie klikać:


Ps. Jakie plany na walentynki??

Buziaki, Kasia:)

12 komentarzy:

  1. SZOK!!!! przepieknie! sama wykonalas te fryzure?
    wszystko mi sie podoba, powiedzialabym wrecz ze moze to byc makijaz na slub a nie tylko na walentynki! podziw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama zrobiłam tą fryzurkę, sama nie wiedziałam, że na fotkach tak fajnie wygląda haha. Bardzo dziękuję za przemiły komentarz!! Buziaki

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Piękna biżuteria:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycil mnie ten makijaz:) jest przepiekny:) bardzo podoba mi sie twoja fryzurka-klasyczna,prosta ale to wlasnie daje caly urok,sliczni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana moglabys zrobic notke o glossybox-o ile jest juz nowy; ja nigdy nie mialam, ale bardzo kusi mnie zeby zamowic. na youtube sa przerozne(sprzeczne) opinie.. z jednej strony bardzo chialabym sama to przetestowac, dostawac niespodzianki itd, ale z drugiej szkoda mi kasy na jakies badziewie ktorego nie uzyje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na nowy glossybox jak przyjdzie to zrobię podsumowanie 3 ostatnich pudelek :) Ulubieńcy także się pojawią, właśnie wróciłam z urlopu :):)

      Usuń
  5. Howdy! This blog post couldn't be written much better! Going through this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I will send this information to him. Pretty sure he will have a very good read. Thank you for sharing!

    my website: cheap bongs
    My page :: cheap bongs

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy cos w rodzaju ulubiencow?

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku ten konkurs to zenada!! chodzi chyba tylko o to kto ma najwiecej widzow... a nie wcale o maijaz. gdyby te makijaze ocenialo jury to mialabys pierwsze miejsce! ale coz zrobic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. i tak się ciszę, że pokonałam strach i wystawiłam pracę:) Dla mnie to już zwycięstwo :):)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)