sobota, 9 lutego 2013

Projekt denko po raz kolejny

Witajcie!!


Dziś zapraszam na post o zużytych kosmetykach, aby było krótko przechodzę do rzeczy:

WŁOSY:
- szampon Alpecin - nie przestały mi wypadać włosy, ciężko się rozczesuje włosy, jedyny plus zaczęły wyrastać nowe włosy:) Nie kupię ponownie

- odżywka Kerastase - przeznaczona do włosów lub końcówek zniszczonych, włosy stały się bardziej lśniące, mocniejsze, przestały się puszyć. Świetna odżywka, natomiast cena zabija! Kupię ponownie

- odżywka regenerująca Toni&Guy - chyba moje 4 opakowanie, jest nie droga, włosy gładkie, lśniące, łatwo się rozczesują i pięknie pachną. Kupię ponownie

- olejek Alterra granat i awokado - olejek zużyłam do włosów, ponieważ zapach nie przypadł mi do gustu. Jednak zauważyłam niesamowitą poprawę od momentu kiedy używam olei do włosów. Są delikatne i lśniące. Kupię ponownie

- spray do prostowania Shwarzkopf Got2b - nie prostuję często włosów, raczej używałam przy suszeniu. Końcówki włosów wyglądają całkiem nieźle, więc chroni. Wolę spróbować coś nowego

CIAŁO:
- masło Alverde - dobrze nawilżał skórę, natomiast zapach nie mój. Nie kupię ponownie

- masło TBS - to moje ulubione masełka, staram się kupować jak są na promocjach. Skóra nawilżona, a zapach utrzymuję się na długi czas. Kupię ponownie

- balsam do ciała TBS - wszystkie masełka pokończyłam, więc czas na balsamy:) Czekoladowa rozkosz, zapach obłędny, długo się utrzymuje na ciele. Chętnie wypróbuję kolejne zapachy

- balsam Victoria's Secret - mój pierwszy z tej firmy, śliczny zapach, skóra dobrze nawilżona. Mam ochotę na kolejne

- peeling Naturia Joanna - bardzo lubię te peelingi i zawsze kupuję jak jestem na wakacjach. Kupię ponownie

TWARZ:
- tonik ogórkowy Ziaja - nie kupuję drogich toników, a te z Ziaji bardzo lubię. Kupię ponownie

- płyn micelarny Douglas - muszę się wam napisać, że bardzo mnie zaskoczył ten produkt. Bardzo dobrze radzi sobie z oczyszczaniem twarzy z makijażu i ma bardzo przyjemny zapach. Jednak nie zdradzę go z moją ulubioną Biodermą.

- żel pod oczy Flos-Lek - redukował opuchliznę, skóra była lekko napięta oraz nadaję się pod makijaż. Kupię ponownie

- tonik BioAktiv Garnier - tu mam mieszane uczucia, tonik bez zapachu, ale zostawiał lekko lepką warstwę. Nie kupię ponownie

- żel do oczyszczania twarzy Eucerin - niestety słabo oczyszczał twarz, szczególnie po makijażu. Nie kupię ponownie

- woda z drzewa herbacianego Lush - hmm nie wiem co napisać wam o tym produkcie, bo nie zrobił nic! Próbowałam używać go także jako toniku, nie zauważyłam niczego. Nie kupię ponownie

I RESZTA:
- błyszczyk BarryM Strawberry Milkshake - piękny odcień, ale marzy mi się Nars turkish delight, może kiedyś

- maskara Benefit bad gal - tusz pogrubiający, piękny efekt na rzęsach, minus to wielka szczotka i cena. Raczej nie kupię ponownie

- eyeliner Golden Rose - przygoda z nim na początku nie była łatwa, a później nie mogłam przestać go używać. Piękne kreski, cienkie, grubsze, głęboka czerń, utrzymywał się przez cały dzień. Szukam jego odpowiednika tutaj

- perfumy Escada Taj Sunset - bardzo lekkie, przyjemne perfumy jednak nie zakupię ponownie



Teraz mogę wszystkie te opakowania wyrzucić do kosza, czuję się dużo lżejsza:)

A jak wam idzie zużywanie produktów?

Buziaki, Kasia

7 komentarzy:

  1. Spore denko ;) Zaciekawiło mnie masło Alverde ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem pokaźne denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna kusi mnie ten Alpecin z bootsowskich polek..,testowalas moze inne rzeczy z tej firmy..?

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem spore denko, ostatnio chciałam zainwestować w jakiś produkt z Kerastase, może kupię ta odżywkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam cie ze zuzylas tyle masel i balsamow! ja mam z tym ooooogromny problem, mam duzo porozpoczynanych rzeczy i jakos nie znosze tego smarowania sie, klejenia, czekania az sie wchlonie..

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nic z tych rzeczy ale kusi mnie balsam Victoria's Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mysllam ze bedzie cos na walentynki..pokaz jak wygladasz w tym dniu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)