niedziela, 24 marca 2013

Nowości kosmetyczne

Witajcie!


Już bardzo dawno nie robiłam postów z nowościami, spowodowane to było pojedynczymi zdobyczami. Ostatnio zaszalałam, wiele rzeczy się skończyło, nadarzyły się ogromne przeceny i przejść obojętnie się nie dało:)

Ostatnio zrobiłam zamówienie w sklepie MAC:

Skończyła mi się kredka do brwi, którą uwielbiam o tym więcej w denku. Wybrałam troszkę ciemniejszy odcień Lingering.

Pierwsza konturówka do ust w kolorze In Synch.

Kolejne szaleństwo odbyło się w World Duty Free, obniżka 70%:

dwa produkty Victoria's Secret za £6.

Krem przeciwsłoneczny SPF 50 koszt £5, cena w drogerii £27

Serum do twarzy Estee Lauder Perfectionist 50 ml koszt £25, cena w drogerii £68


Perfumy Givenchy Play 50 ml koszt £10, cena w drogerii £51


Woda toaletowa Swarovski Aura Collection Mariage 50 ml koszt £12. Nuty głowy: herbata i liczi, nuty serca: lotos i piwonia, nuta bazy piżmo. Najprawdopodobniej nie są już dostępne w sklepach, cena ok. £59

Perfumy Kenzo Madly 50 ml + rozświetlacz cena £10. Nuta głowy: kwiat pomarańczy i czerwony pieprz, nuta serca: kadzidło frankońskie i róża, nuta bazy: wanilia, drzewo cedrowe i piżmo. Cena w drogerii £49

Puder w kompakcie Visage-mat 88 acoustic pastel Givenchy koszt £5. Cena w drogerii około £30.

Podwójne cienie numer 21 (mięta i bordo) koszt £5, cena w drogerii boots £30.

Cienie Bobbi Brown - sparkle eyeshadow każdy za £7.50, cena w drogerii £20.

Poszalałam ostatnio, ale jak było nie brać:):)


Pozdrawiam was mocno, Kasia

24 komentarze:

  1. super zakupy i super ceny:)) muszę zajrzeć na tą stronkę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie ta wyprzedaż jest co trzy miesiące przy lotnisku Heathrow

      Usuń
    2. Jak się będziesz chciała pozbyć jakiś produktów, to daj znać :) Świetne zakupy! :)

      Usuń
    3. Haha, takich zdobyczy żal się pozbywać:)

      Usuń
    4. Uuu do Heathrow mam daleko:( muszę się dowiedzieć jak na tutejszym lotnisku z wyprzedażami;))

      Usuń
  2. wow świetne zdobycze, a ceny też mega :) kurczę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jestem "mega" zadowolona ze wszystkich rzeczy:) Już dawno nie byłam tak szczęśliwa z zakupów:)

      Usuń
  3. Zakochałam się w rozświetlaczu z Kenzo i cieniach Bobbi Brown!
    CUDOWNOŚCI!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jajki ale zazdroszczę Ci tych zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cienie Bobbi Brown- jestem nimi zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choruję na te perfumy Svarowskiego <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cienie Bobbi Brown...wyglądają na zniewalające :) /K.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciagle slysze o aurze svarowsiego jednak nie mialam okazji powachac, zaluje!

    a twoje zakupy mi sie mega podobaja, zwlaszcza patrzac ile na nich zaoszczedzialas!

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana czekam na jakis makijaz czy stroj swiateczny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wesolych swiat!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana co to za zastoj na blogu? codziennie zagladam i codziennie nic;( nie dosc ze nie ma Cie na yputube nad czym bardzo ubolewam to teraz nawet nie ma cie nie blogu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dziś będzie post, ostatnio nie było u mnie za ciekawie:( Dużo się działo! I najważniejsze ukończyłam kurs który był dla mnie bardzo ważny:):)

      Usuń
  13. Jakby ktoś poszukiwał takiego Kenzo z pudrem to zapraszam na allegro i moją aukcję.
    http://allegro.pl/show_item.php?item=3794236245

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)