piątek, 22 marca 2013

Szczotka Babyliss Big Hair

Witajcie!!


Dziś post o mojej ukochanej szczotce obrotowej Babyliss.

Muszę wam napisać, że nie wyobrażam sobie teraz stylizacji moich włosów.

Szczotka ma za zadanie zwiększyć objętość naszych włosów - spełnia to zadanie.
Ma nabłyszczyć nasze włosy - to także jest spełnione.

Szczotka ma dwie prędkości obrotowe możemy układać włosy wywijając je do środka, jak i na zewnątrz. Posiada dwie temperatury plus opcja cool shot (700W mocy).

Teraz zaprezentuje wam jak to wszystko wygląda:


Kręcimy do wewnątrz


Teraz na zewnątrz


Efekt końcowy - całość układania włosów 7-8 minut 



Uwielbiam ten produkt i szczerze wam polecam:)

Buziaki, Kasia

13 komentarzy:

  1. Super fryzurka w kilka minut:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w tej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!!
    Ciekawa jestem jakby się u mnie spisała

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam i ją lubię, choc nie uzywam codziennie. Zdecudowanie lepiej sprawdza sie na krotkich i cienszych wlosach, wtedy jest genialna. Przy dłuzszych to troche wiecej roboty i mam wrazenie,ze efekt juz nie ten, ale ogólnie i tak na duży plus :D

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!!!! i naprawde tylko te kilka minut?? jestem pod ogromnym wrazeniem, powiem Ci szczerze ze zalezalo mi na tej demonstracji, od jakiegos czasu choruje na szczotke obrotowe, nawet raz chcialam kupic na allegro ale w koncu sie opanowalam i stwierdzilam ze chyba mam troche za dlugie wlosy, ze i tak rzadko je stylizuje. poza tym ta moja byla dosc tania, niezbyt znanej firmy i sobie pomyslalam ze nie chce wydawac kasy w bloto. moze jak za jakiś czas podetne wlosy i nazbieram kase to zainwestuje w taka szczote ale jakiejs znanej firmy takiej jak twoja albo np philips. po twojej recenzji wiem ze predzej czy pozniej bede ją miala;)))
    ps. ostatnio nie komentowalam, bo nie posiadam zadnego pigmentu mac:( Twoje niektore bardzo mi sie spodobaly, niektore sa dla mnie zbyt mocne, wyrazne i podejrzewam ze nawet gdybym je miala nie uzywalabym;)

    OdpowiedzUsuń
  6. musze przyznac,ze jestem ogromna fanka tej firmy,maja naprawde dobry sprzet w dosyc przystepnej cenie.Moje wszystkie prostownice byly i sa z BaByliss,o moim ostatnim nabytku sama zrobilam notke na blogu tez :D,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. czy moglabys zobaczyc jakie mm ma twoja szczotka? chodzi mi o to ze potrzebuje grubej szczotki , a mniej takiej lokowko-suszarki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja ma 42 mm, a jest jeszcze większa 50 mm, pozdrawiam:)

      Usuń
  8. też posiadam tę lokówkę- jest genialna, włosy jak od fryzjera, grubsze, cięższe, gładsze, uniesione (trzeba jednak wspomagać się środkami do stylizacji, gdyż efekt po 30 minutach znikał) :( minus za to, że wyrywa włosy, na zimnym nawiewie nie obraca się szczotka - to jest opcja fabryczna a szkoda, zimny nawiew nie był zimny, na II stopniu mocy parzy w głowę, a szczotka bardzo szybko się obraca- zupełnie nie potrzebnie, gdyż to powoduje plątanie włosów i ich wyrywanie. Ogólnie trzeba nauczyć się nią obsługiwać, początki były tragiczne, ale teraz nie wyobrażam sobie wrócić do suszarki i szczotki. NIESTETY PO ROKU UŻYTKOWANIA MOJA LOKÓWKA DZISIAJ SIĘ SPALIŁA :( nie wiem jak ja będę suszyć włosy. ciekawa jestem czy one są takie wadliwe. Gwarancje sprzedający na allegro dał mi 2 lata, chociaż oryginalny produkt od producenta posiada 3 letnią gwarancję- podejrzewam ze moja mogla nie być nowa. Mimo, iż mam jeszcze rok gwarancji, nie mogę skontaktować się ze sprzedającym w sprawie reklamacji. ale ogólnie warto spróbować. fajna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja ukochana Babyliss również po około roku użytkowania się spaliła :/ a właściwie zatrzymała! Suszy, ale przestała się obracać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aw, this was an incredibly good post. Spending some time
    and actual effort to create a superb article… but what can I
    say… I procrastinate a lot and don't seem too get nearly anything done.


    Here is my blg causes of stress

    OdpowiedzUsuń
  11. Terrific post however I was wanting to know if you could write a litte more on this subject?
    I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more.
    Bless you!

    Feel free to visit my weblog Nutrition Bars

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)