poniedziałek, 4 marca 2013

Ulubieńcy ostatnich miesięcy

Witajcie kochane:)


Dziś zapraszam was na ulubieńców ostatnich miesięcy.

Na początek PIELĘGNACJA:

- Pianka do mycia twarzy No7
- Peeling do twarzy - mikro-dermabrazja - o nim muszę wam więcej napisać!

- krem do twarzy Effaclar Duo - to już druga tubka uwielbiam ten produkt!
- expresowa maska do twarzy rozświetlająca Liz Earle
- maska oczyszczająca z glinką szarą Ziaja

- kulka Vichy - moje kolejne opakowanie, jest najlepsza!
- perfumy Idylle Guerlain

AKCESORIA DO WŁOSÓW:

- szczotka obracana Babyliss - robi cuda z moimi włosami

KOLORÓWKA:

- podkład Estee Lauder double wear light
- puder w kamieniu Clinique redness solutions
- róż Kryolan dla Glossybox - glossy rosewood

- kredka do brwi MAC fling

- konturówka do ust Loreal 657 rosewood
- Rimmel Apocalips w odcieniach 101 celestial i 102 nova - niesamowita pigmentacja, nie zostawiają śladów i przede wszystkim długo utrzymują się na ustach

W ostatnich miesiącach nie znalazłam zbyt dużo ulubionych kosmetyków, nie chcę się też powtarzać:)
Wybrałam kosmetyki, które są nowe i na których się nie zawiodłam w ostatnich tygodniach. 

A co u was ostatnio się sprawdziło??


Pozdrawiam, Kasia

8 komentarzy:

  1. Brakuje mi Twoich filmików, ale za to cieszę się z tego bloga :)) U mnie ostatnio na pierwszym miejscu lip Tint z bell! :)) /E

    OdpowiedzUsuń
  2. fajni ulubiency :) tez uwielbiam szczotke obrotowa, i lubie serie No7 Beautiful Skin (ja mam do cery tlustej)
    ciekawi mnie ten peeling mikrodermabrazja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię o tym peelingu osobną notkę :) buziaki

      Usuń
  3. Hm..,od dawna zastanawiam sie nad kupnem blyszczykow Rimmel Apocalips,wiele osob pozytywnie o nich mowi i pisze,cos w tym musi byc.Buziaki Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek musisz spróbować są ciekawe:)

      Usuń
  4. jestem ciekawa tej mikro dermabrazji:)
    chcialabym zobaczyc efekt po tej szczotce:)
    o efaclar duo bylo i jest glosno na youtube ale ja nie probowalam wiec dla mnie to jest produkt blizej nieznany;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię trochę zdjęć i przybliżę działanie tej szczotki :) Będzie, także post o peelingu :) buziaki

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)