czwartek, 18 kwietnia 2013

Green make-up

Witajcie kochane!!


Na początek nie było mnie z wami długo, ponieważ przygotowywałam się do ważnego egzaminu NVQ. Egzamin zdawałam wczoraj i trwał 6 godzin byłam wykończona, ale ZDAŁAM!!!!!
Muszę wam napisać, że cholernie jestem dumna z siebie:):)
Teraz przychodzę do was z pierwszym wiosennym makijażem. Wiosna to moja ulubiona pora roku:)

Mam nadzieje, że moja propozycja się wam spodoba:

Użyte kosmetyki

o c z y:
- baza Alverde limonkowa z paletki nr20
- biały cień MAC white frost - w kąciku wew.
- limonkowy cień Inglot 41 AMC shine - 1/3 powieki ruchomej
- zielony cień YSL paletka ombre nr21 - reszta ruchomej powieki
- brudny brąz MAC concrete + brzoskwiniowy róż Catrice - w załamaniu powieki
- niebiesko-zielona metakiczna kredka Bourjois - kreska
- cielista kredka 090 natural glaze MaxFactor - linia wodna
- kredka Rimmel 004 taupe + zielony cień YSL - dolna powieka
- tusz do rzęs Maybelline colossal smoku eyes
- brwi cień MAC concrete

t w a r z:
- podkład Bourjois Healthy Mix 52
- puder Ben Nye - Fair
- bronzer Sleek - light
- róż Catrice 050
- rozświetlacz MAC - soft and gentle

u s t a:
- szminka Revlon - 090 sweet tart
- błyszczyk Benefit - life on the a list

Pozdrawiam was bardzo mocno, Kasia

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam zieleń na powiekach, zwłaszcza przy brązowych oczach :D
    Zapraszam również na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Cię serdecznie na wiosenne, słodko-czekoladowe rozdanie, organizowane przez:
    www.LifeWithTwoFaces.blogspot.com :) Do wygrania dwa zestawy: kosmetyki Balea i P2. (wiadomość publikowana w celach reklamowych, mająca na celu wypromowanie akcji, w przypadku naruszeniu regulaminu Twojej strony bardzo przepraszam)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    A w makijażu zielonym wyglądasz świeżo jak wiosenny poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje ciesze sie ze w koncu wrocilas!!
    dla mnie ten makijaz jest wrecz juz letni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielony cień i turkusowa kreska wspaniale ożywiają spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)