piątek, 17 maja 2013

Blue & Gold make-up

Witajcie Słoneczka:)


Dziś będzie nietypowo, gdyż makijaż będzie na mojej koleżance:)
Zostałam poproszona o makijaż na wieczór, Paola wybrała niebieski kolor ja natomiast złoto i oto efekty naszej współpracy:)

Zapraszam:





Użyte kosmetyki:

oczy:
-baza U.D. eden
-cień MAC retro-spect wewnętrzny kącik
-cień niebieski Sleek paletka original na środek powieki
-cień Inglot 428 pearl zewnątrzny kącik
-cień MAC carbon zewnętrzny kącik i w załamaniu
-eyeliner Clinique 02
-linia wodna czarna kredka Soap&Glory
-kredka Bourjois 54 + MAC carbon dolna powieka
-tusz do rzęs Maybelline smoky eyes

twarz:
-krem tonujący Estee Lauder day wear
-puder Clinique redness solution
-bronzer Channel make up base
-rozświetlacz Dior amber diamond

usta:
-konturówka Loreal 657 rosewood
-lakier do ust Rimmel 102 Nova

Bardzo się cieszę, że otrzymałam zgodę od Paoli na publikację tych zdjęć:)

Może macie ochotę na jakiś konkretny makijaż, jeśli tak napiszcie na dole:)


Pozdrawiam was mocno, Kasia

3 komentarze:

  1. już myślałam, że zmieniłaś kolor włosów...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny makijaz :) I sliczna kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chcialabym zobaczyc 'no-make up' czyli bardzo naturalny makijaz udajacy jego brak;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)